پرسش خود را بپرسید
ارزش طول عمر مشتری
١ سال پیش
٢٠٩
ارزش طول عمر مشتری چطور ارتقا پیدا میکنه ؟
چطور مشتری رو بیشتر وفا دار نگه داریم ؟
٣,٦٧٦
٠
٠
١٥٥
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
من نمیدونم توی کتابهای اقتصاد چی نوشته ولی خودم در جایگاه یک خریدار هنگامی به یه فروشگاه وفادار میمونم که:
۱. در اون فروشگاه بهم ارج و احترام گذاشته بشه.
۲. حس نکنم که از دیدگاه کیفیت و بها، سرم کلاه رفته باشه.
۳. زود کارم راه بیفته.
۴. من بسیار روی کالای ایرانی باکیفیت که نام ایرانی هم داشته باشه پافشاری دارم، اگر فروشگاهی اون ویژگیهای ۱ ۲ ۳ رو داشته باشه و ۴ رو نداشته باشه هرگز ازش خرید نخواهم کرد.
٥٢,٢٥٠
٨
٢٨١
٥٧٠
١ سال پیش