پرسش خود را بپرسید

منحصر به فرد بودن در بازاري وسیع

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٦٠

 منحصر به فرد بودن در بازاري وسیع را چه نوع استراتژي مینامند؟ 

٠ %

رهبري هزینه

١٠٠ %

تمایز

١ پاسخ
٠ %

تمرکز

٠ %

کاهش

٢,٣٦٨
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٢٢

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم

در یک بازار وسیع، استراتژی ای که بر روی منحصر به فرد بودن تمرکز دارد، معمولاً به عنوان "استراتژی تمایز" شناخته می شود. این رویکرد شامل تأکید بر ویژگی ها، مزایا یا خصوصیات منحصر به فرد یک محصول یا خدمت است تا آن را از رقبای خود متمایز کند و یک مزیت رقابتی ایجاد کند. با ارائه چیزی واقعاً منحصر به فرد، یک شرکت می تواند قیمت بالاتری را تعیین کند، وفاداری مشتریان را بسازد و برای خود در بازار یک جایگاه خاص ایجاد کند.

تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما