تحلیل محیط رقابتی
چگونه
تحلیل محیط رقابتی
به موفقیت یک کمپین بازاریابی کمک میکند؟
١ پاسخ
به فرایند شناسایی رقبای اصلی و تحقیق درباره محصولات، استراتژی فروش و بازاریابی آنها، تحلیل رقابتی میگویند. با انجام این کار، میتوانید یک استراتژی قوی و متمایز برای کسبوکار خودتان بنویسید و از رقبایتان پیشی بگیرید.
تحلیل رقبا در کسب و کار به شما کمک میکند که مزایا و معایب کارهای رقبای خود را بشناسید و فرصتهای بالقوهای که باعث میشود بهتر از آنها عمل کنید را شناسایی کنید. همچنین به شما این امکان را میدهد که در رأس صنعت قرار بگیرید و کاری کنید که محصولاتتان حتی از استانداردهای موجود هم فراتر باشند.
مزایای تحلیل رقبا در کسبوکارشناسایی ارزش پیشنهادی منحصربهفرد محصولات و نقاط تمایز آنها با رقبا و بهکارگیری بینش حاصله در کمپینهای بازاریابی آتی
شناسایی نقاط قوت و استراتژیهای موفق رقبا. این اطلاعات برای رقابت با آنها ضروری هستند و استانداردهای صنعت را مشخص میکنند.
شناسایی نقاط ضعف رقبا و شکافهای موجود در صنعت و بازار. اینگونه میتوانید فرصتهای موجود در بازار را شناسایی کرده و استراتژیهای بازاریابی جدید و منحصربهفردی را به کار بگیرید.
شناسایی نیازهای مشتری با بررسی نظرات مشتریان برای رقبا و تولید محصولات جدید و مناسب.
* باز نشر از سایت: 👇
https://didar.me/competitive-analysis/