پرسش خود را بپرسید

تا کی این رفتار غلط باید تحمل کرد؟

تاریخ
١ سال پیش
بازدید
٣٤٠

کوبیدن (ول کردن) کاپوت ماشین را ومانند صدای انفجار که گاهی باعث سکته قلبی شنونده بشود وانزجار اطرافیان وبیدار کردن نوزاد وبیمار و...
در هر زمانی که صاحب خودرو میل دارد به بازدید از موتور هست.
به بهانه نرساندن آسیب به کاپوت وعمل به توصیات کارخانه!
این صدای منزجر تا کی باید تحمل کرد.

این توصیه از کجا آمد؟
کاپوت سالم وتنظیم شده براحتی بسته میشه با اندک فشار ونیاز به ول کردن کاپوت را تا محکم بسته بشه اصلاً نیازی ندارد!

تا کی...؟

تا کی...؟؟

تا کی ...؟؟؟

٢٥١,٤٨٧
طلایی
٢٦٠
نقره‌ای
٩٢٤
برنزی
٢,٠٠٤
عکس پرسش
عکس پرسش

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

همه خودرو ها با فشار بسته نمی‌شوند

٤,٨٤٠
طلایی
١
نقره‌ای
٣٣٨
برنزی
٢٧٥
تاریخ
١ سال پیش

با میزان کردن ( تنظیم ) پیچ قفل ( نگهدارنده ) کاپوت را راحت بسته میشه.
با اندک فشار.
مگه با تصادف مچاله شده!

الان سوالتون رادیدم همکاری داریم پراید کهنه ای داره لطف میکنه باهاش میریم مدرسه. گاهی چنان کاپوت را میزنه تا جا بیفته که انگار کاتیوشا شلیک میکنه🤣

-
٥ ماه پیش

پاسخ شما