پرسش خود را بپرسید

مفهوم " اقیانوس های آبی و قرمز" در بازاریابی

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
٦٧

مفهوم 

" اقیانوس های آبی و قرمز" 

در بازاریابی چیه ؟

٤,٤٢٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٩٩

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

مفهوم "اقیانوس‌های آبی و قرمز" در بازاریابی به دو دسته اصلی از مشتریان اشاره دارد:

1. اقیانوس آبی (Blue Ocean): این اصطلاح به بازارهای جدید یا فضاهای بازاریابی اشاره دارد که هنوز توسعه نیافته‌اند و رقابت کمی در آنها وجود دارد. در این بازارها، شرکت‌ها می‌توانند با ارائه محصولات یا خدمات منحصر به فرد و نوآورانه، بازارهای جدید را به دست بگیرند و از رقابت کمتری بهره‌مند شوند.

2. اقیانوس قرمز (Red Ocean): این اصطلاح به بازارهای پر رقابت و پر اشباع اشاره دارد که در آنها شرکت‌ها با یکدیگر در رقابت برای به دست آوردن سهم بازار و مشتریان هستند. در این بازارها، رقابت شدید و فشرده است و شرکت‌ها بیشتر به دنبال رقابت برای سهم بازار هستند تا ایجاد ارزش برای مشتریان.

١١,٤١٢
طلایی
٥
نقره‌ای
١٦٦
برنزی
٩٤
تاریخ
٣ ماه پیش

پاسخ شما