پرسش خود را بپرسید

بدبینی نسبت به حکومت در جامعه به عنوان شرّاجتناب ناپذیر

تاریخ
٢ سال پیش
بازدید
٦١١

 بدبینی نسبت به حکومت در جامعه به عنوان شرّاجتناب ناپذیر بیانگر کدام اصطلاح است؟

١,٩٩١
طلایی
٢
نقره‌ای
١٠
برنزی
٨٥

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بدبینی نسبت به حکومت در جامعه، که به عنوان یک شر اجتنابناپذیر تلقی میشود، اغلب با اصطلاح پسیمیسم یا بدبینی فلسفی مرتبط است. این نگرش بیانگر دیدگاهی است که بر این باور است که روند امور به سمت تباهی پیش میرود و آرزوها و امیدهای انسانها برآورده نمیشوند . در این چارچوب، پلیدیها و سختیهای زندگی بر خوبیها و لذتهای آن غلبه دارند و این نگرش میتواند در ارتباط با حکومتها و نهادهای قدرت نیز بروز پیدا کند .

٢٥,٧٢٦
طلایی
٣٩
نقره‌ای
٦١٦
برنزی
٢٠٠
تاریخ
٢ سال پیش

پاسخ شما