پرسش خود را بپرسید
٣ رأی
١ پاسخ
٤٥٦ بازدید

چرا انگشت شست(ابهام) تقریباً  زاویه  45 درجه  با سطح کف وبقیت انگشتها کج هست؟ انگشتان دست میمون وشامبانز وگوریلا و... همشان همسطح هستند وتمایل زاویهء ندارند!

٢ سال پیش
×
٤١٧
×
١٨