پرسش خود را بپرسید
رأی
٣ پاسخ
٢٩٦ بازدید

چرا بعض  "ایرانیها" به زبان "انگلیزی" علاقه شدیدی نشان میدن؟ (حد اقل 30% واژها انگلیزی  بکار  میبرند! با تلفظ اشتباه!) در آلمان از زبان انگلیزی متنفرند وصحبت نمیکنند. در ترکیا فقط ...

١ سال پیش
رأی
١ پاسخ
١,٠٤٠ بازدید
×
٤١٧
×
٢٠٩
×
١٣١