پرسش خود را بپرسید

چطور باید رمز ارز داگز رو به فروش رسوند؟

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٢٨٦

چطور باید رمز ارز داگز رو به فروش رسوند؟

١,٠٨٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٥٠

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

تیم داگز در کانال تلگرام خود سه راه را معرفی کرده است که کاربران باید برای دریافت توکن‌های DOGS خود آنها را طی کنند.

فرآیند برداشت توکن‌های ایردراپ داگز (DOGS) از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال، والت‌ تلگرام و کیف پول‌های غیر حضانتی امکان‌پذیر است و کاربران می‌توانند توکن‌های خود را از طریق یکی از این سه روش بفروشند.

نکته:‌ به دلیل تحریم‌های بین المللی،‌کاربران ایرانی امکان برداشت توکن داگز را از طریق دو روش اول ندارند.

روش ۱: واریز به صرافی‌ها

 به ربات تلگرام داگز رفته و گزینه Deposit to Exchanges را انتخاب کنید. توکن DOGS در چهار صرافی ارز دیجیتالِ OKX، Bybit، Bitget‌ و Gate.io قابل فروش است.

قبل از انتخاب هر صرافی، می‌بایست یک حساب در صرافی مورد نظر ایجاد کرده و اقدام به احراز هویت کنید. سپس‌ باید آدرس واریز و یادداشت خود را در فرآیندهای بعدی برای دریافت توکن DOGS اضافه کنید.

اگر در هیچ یک از صرافی‌های اعلام شده حساب کاربری ندارید، باید گزینه let’s create را انتخاب کنید.

پس از انتخاب صرافی، باید اطلاعات زیر را برای دریافت توکن‌های DOGS وارد نمایید:

  • UID صرافی
  • آدرس واریز توکن DOGs
  • ممو (Memo)

اما چگونه این اطلاعات را به دست آوریم؟ بدین منظور به قسمت اسپات (Spot) صرافی رفته و گزینه Deposit را انتخاب کنید. سپس توکن DOGS را در نوار جستجو سرچ کنند (نکته: شبکه آدرس DOGS باید TON باشد). سپس یک صفحه با جزئیات زیر باز می‌شود: آدرس توکن DOGS و یک ممو (Memo) که به عنوان تگ (Tag) نمایش داده می‌شود. این آدرس‌ها را کپی کرده و ذخیره کنید.

برای دریافت UID صرافی، باید به بخش پروفایل خود در حساب صرافی بروید.

اکنون این جزئیات را به ترتیب صحیح در ربات تلگرام DOGS پر کنید. به کاربران توصیه می‌شود این جزئیات را از طریق حساب صرافی خود چک کنند.

پس از ثبت جزئیات، با انتخاب گزینه “Confirm” جزئیات تراکنش برداشت را تأیید کنید. پس از تایید تراکنش، با گزینه “Deposit is in progress” مواجه خواهید شد.

اکنون باید منتظر لیست شدن توکن DOGS در صرافی مد نظر خود باشید که برای ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است. پس از فهرست شدن توکن داگز در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های خود را در حساب صرافی دریافت نمایید.

پس از تکمیل فرآیندهای فوق، ربات تلگرام داگز میزان برداشت $DOGs را نشان می‌دهد.

روش ۲: فروش DOGS از طریق کیف پول تلگرام

در ربات داگز (زیر بخش Depost to exvhange)، گزینه Wallet را انتخاب کنید. برای انتخاب این گزینه باید یک حساب کاربری و یک کیف پول در تلگرام داشته باشید.

والت تلگرام را باز کنید. اکنون یک صفحه جدید نمایش داده می‌شود که حاوی اطلاعات زیر است:

  • تبدیل: Dogs را به USDT، Bitcoin، Toncoin و Notcoin تبدیل کنید.
  • ترید در بازار P2P: کاربران می‌توانند توکن‌های DOGS را از طریق بازار P2P خرید و فروش کنند.
  • ارسال به مخاطبین: این امکان انتقال رایگان و فوری داگز را در تلگرام فراهم می‌کند.

برای تکمیل مراحل باقی‌مانده به ربات تلگرام DOGS برگردید. فرآیند برداشت DOGS و انتقال به کیف پول را در اپلیکیشن تلگرام ادامه دهید. سپس ربات داگز از شما می‌خواهد برداشت مبلغ تعیین شده را تایید کنید. پس از تأیید، گزینه Deposit In Progess نمایان می‌شود. اکنون منتظر لیست شدن DOGS در صرافی‌ها بمانید.

روش ۳: فروش توکن DOGS از طریق کیف پول غیر حضانتی

شما می‌توانید ارز دیجیتال DOGS را پس از لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال به یک کیف پول غیرحضانتی منتقل کنید. برای انتقال توکن‌های DOGS خود به یک کیف پول غیرحضانتی (مثل Tonkeeper)، می‌بایست در منوی زیر گزینه “Non-Custodial Wallet‌” را انتخاب کرده و برای انجام تراکنش‌ کارمزد بپردازید که با توکن  TON‌ قابل پرداخت است.

نکته: اگر ارز دیجیتال TON برای پرداخت کارمزد تراکنش ندارید، می‌توانید آن را به راحتی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی خریداری کرده و به کیف پول خود منقل کنید.

پس از دریافت توکن‌های داگز در کیف پول خود، آنها را به یک صرافی رمزارزی ایرانی که از توکن DOGS پشتیبانی می‌کند انتقال داده و اقدام به فروش آن‌ها کنید.

* باز نشر از سایت: 👇

https://iranbroker.net/how-to-sell-dogs-token/

٣٢,٩٥٢
طلایی
٤٢
نقره‌ای
٧٨٢
برنزی
٢٢٦
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما