پرسش خود را بپرسید

ذهن انسانی و بالاترین انرژی آن

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٨١

بالاترین انرژی و ژرف ترین حقیقت ذهن چیست؟ آیا مثل ارشمیدس حل قضیه سیالات و جسم وارد در آن ، و کلا حل یک قضیه ریاضی و یا فیزیک و یا شیمی و یا زیست شناسی ، ووو بیشترین انرژی ذهن را و حقیقت ذهن را نشان میدهند ؟ اگر حل معادله ای اینچنین ذهن را به شعف وادارد پس این باید حقیقت غایی ذهن باشد ؟ یا اینکه بالاتر هم هست ؟ چیزی و یا رویدادی آنچنان نیروی ذهن را آشکار کند که ذهن از این انرژی وارده نزدیک به انفجار باشد ؟ ولی آیا هست ؟ آن چیست ؟ 

٢,١١٠
طلایی
٢
نقره‌ای
٤٧
برنزی
٢٢

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

به نظر می‌رسد که هدف از این حملات به کلمه “الله” تضعیف و تحریف معنای اصلی و مقدس این واژه باشد. این نوع حملات می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود، از جمله:

  1. تلاش برای ایجاد تفرقه: برخی افراد یا گروه‌ها ممکن است سعی کنند با ایجاد شبهه و اختلاف در مورد معنای کلمات مقدس، وحدت و همبستگی میان مسلمانان را تضعیف کنند.
  2. تحریف معنوی: تغییر و تحریف معنای کلمات مقدس می‌تواند به تحریف آموزه‌های دینی و معنوی منجر شود.
  3. تضعیف ایمان: این حملات می‌تواند به منظور تضعیف ایمان و اعتقادات دینی افراد انجام شود.
  4. ایجاد سردرگمی: با ایجاد سردرگمی در مورد معنای کلمات مقدس، افراد ممکن است در فهم و تفسیر صحیح آموزه‌های دینی دچار مشکل شوند.

آیات قرآن که شما ذکر کردید نیز به این موضوع اشاره دارند که برخی افراد تلاش می‌کنند نور و حقیقت الهی را خاموش کنند، اما خداوند نور خود را کامل خواهد کرد، حتی اگر کافران نخواهند.

٢٧,٠٨٤
طلایی
٢٠
نقره‌ای
٢٤٠
برنزی
٩٤
تاریخ
١ هفته پیش

متوجه منظور شما نشدم ، حمله به کی ؟ برای چی ؟ اسم الله چه مقامی دارد؟ راجع اسم الله مطلبی نوشته نشده ،

-
١ هفته پیش

شمارو ارجاع میدم به خوندن کتاب چیرگی از نشر نوین ترجمه بسیار زیبای آقای آرسام اهورداد و نویسندگی رابرت گرین

١,٠٥٢
طلایی
١
نقره‌ای
٢١
برنزی
٦
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما