پرسش خود را بپرسید

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
٢٤
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

رو میشه نام ببرید .

 

٣,٧٥٣
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١٧٦

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه

انتخاب از میان صدها نرم‌افزار مدیریت پروژه ایرانی و خارجی در مقیاس‌های کوچک تا بزرگ بسیار دشوار است. فهرست زیر کمک می‌کند تا با سرویس‌های محبوب آشنا شده و گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

برنامه کنترل پروژه آرسس

برند الگام از سال 1388 در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی و مدیریت پروژه فعالیت می‌کند. این برند با داشتن چند صد مشتری به یکی از بازیگران اصلی این حوزه تبدیل شده‌است. شما از نرم افزار مدیریت پروژه فارسی آرسس برای کنترل و مدیریت پروژه، وظایف، بودجه و منابع می‌توانید بهره بگیرید. کسب و کارهای کوچک تا سازمان‌های بزرگ می‌توانند از سه طرح متفاوت این نرم‌افزار برای مدیریت بخش‌های مختلف پروژه و سازمان خود استفاده کنند.

نرم افزار مدیریت پروژه سمین

شرکتی دانش‌بنیان با نرم افزار مدیریت پروژه فارسی سمین (سامانه مدیریت یکپارچه سازمان) که از سال 87 با تمرکز بر خدمات مبتنی بر داده شروع به فعالیت کرد. سمین، نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین و گردش کار است که فرآیندها، امور مالی و بودجه، پروژه چابک و ارتباط با مشتریان را مدیریت را می‌کند.

نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین تسکولو

تسکولو استارتاپی ایرانی است که نرم‌افزاری برای جایگزینی ترلو، آسانا، کلیک‌آپ و غیره به‌شمار می‌رود. از کاربردهای تسکولو می‌توان به مدیریت کارها، برگزاری جلسات آنلاین و تحلیل و گزارش‌گیری اشاره کرد. نرم افزار مدیریت پروژه رایگان تسکولو با قیمت مقرون به صرفه خود باعث می‌شود تا تیم‌های استارتاپی و چابک بتوانند بدون صرف هزینه زیاد به مدیریت فرآیندهای نه چندان پیچیده خود برسند.

محصولات شرکت Atlassian (ترلو و جیرا)

Atlassian مالک نرم‌افزارهای مشهوری در حوزه کار تیمی و مدیریت پروژه است:

نرم افزار برنامه‌ریزی کارهای ترلو

نرم‌افزار تحت وب ترلو، گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای مدیریت کارها به سبک کانبان و فهرست‌سازی محسوب می‌شود. ترلو نمونه مشهورتر تسکولو است که خدمات زیادی را برای مدیریت پروژه‌های کوچکتان به رایگان در اختیار قرار می‌دهد. با ترلو می‌توانید پروژه تیم‌های بزرگ را از آغاز تا پایان مدیریت کرده، روی پیشرفت پروژه نظارت داشته و هیچ تسکی را از دست ندهید.

نرم‌افزار مدیریت پروژه جیرا

جیرا نرم‌افزاری اختصاصی برای ردگیری باگ، مشکلات و مدیریت پروژه چابک است که اتلسین آن را توسعه داده است. مشتریان زیادی از سرتاسر دنیا برای مدیریت پروژه، زمان، نیازمندی‌ها، تسک، باگ، تغییر، کد، تست و انتشار بهره می‌برند. جیرا حتی از نسخه رایگان نیز برخوردار است.

نرم افزار مدیریت پروژه آسانا

یکی از بزرگترین رقبای ترلو، آسانا است که سه طرح شخصی، آغازگر و پیشرفته دارد. با طرح شخصی می‌توانید همیشه از آسانا به‌طور رایگان استفاده کنید. مدیریت منابع، پروژه، جریان‌های کاری، تعیین هدف و گزارش‌گیری از ویژگی‌های نرم‌افزار آسانا به‌شمار می‌رود.

نرم افزار کنترل پروژه msp

اگر مایکروسافت باز هستید و مجموعه آفیس را ترجیح می‌دهید، احتمالا از اکسل برای برخی از کارهای داده‌محور خود استفاده کرده‌اید. Msp نیز یکی از نرم‌افزارهای مایکروسافت به‌شمار می‌رود که اختصاصی برای مدیریت پروژه ساخته شده‌است. البته msp نرم‌افزار تازه‌ای نیست، ولی شاید برخی با آن آشنا نبودند و بیشتر از اکسل برای مدیریت پروژه‌های کوچکتر خود بهره می‌بردند. msp تقریبا بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی نیز به‌شمار می‌رود.

باز نشر از سایت: 👇

https://wpadmin.maktabkhooneh.org/mag/project-management-software/

٢٨,٥٧٣
طلایی
٣٦
نقره‌ای
٦٧٠
برنزی
١٩٢
تاریخ
٢ هفته پیش

پاسخ شما