پرسش خود را بپرسید

کی میتون ثابت کنه خودش "ایرانی" الاصله؟

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٢٠

کی وچطور بصورت علمی ومطمئن (DNA) میتواند ثابت کند  خودش "ایرانی" الاصل واز نژاد "زرتشت وکوروش و..."؟  

با اینهمه جنگ ها ومهاجرت های گوناگون  "از" و"به" ایران  واختلاط نژادها متعدد!

اگه امکانش هست، چی روشیه؟

البته شناسنامه وزبان دلیل نمیباشد.

...

سیّدها (از نسل امام علی وحسن وحسین(علیهم السلام)) توانستند این شجره ثبت وحفظ کننند

وهمشان از نسل ابراهیم العربی الهاشمی (علیه السلام).

...

٨٧,٨٢٢
طلایی
٦٢
نقره‌ای
٢٠١
برنزی
١٧٨

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

کوچکترین فام‌تن یا کروموزوم انسان و مرد که به فرزندان پسر می‌رسد فام‌تنY است  که دارای شمار اندکی ژن می‌باشد که کار آنها نمودن ژاد یا جنسیت نر و باروری آن است.

در دیگر موردها که در پیوند با نژاد انسانی می‌شود فام‌تن Y هیچ  هنایش(تاثیر) و کاربردی ندارد.

بنابراین گیریم که سیدها فام‌تن  Y   از ابراهیم و او و همه‌ی دیگر انسانها این فام‌تن را از آدم داشته باشند و این فام‌تن  نیز تاکنون دچار فرگشت نشده باشد این نشان‌دهنده‌ی این نیست که جابجاگران این فام‌تن  دارای نژاد سامی یا دلخواه شما تازی باشند بلکه ژنهای بیانگر نژاد  که بر روی فام‌تن‌های دیگرند  را در گذر نسل‌های بسیار، از مادران ایرانی خودشان دریافت کرده‌اند.

پیامبر ابراهیم از تبار عربی و هاشمی(و به همان اندازه اموی) بوده؟! 

میشه گفت از تبار سامی(آرامی یا سریانی) بوده ولی نه عربی و تازی. 

فرزند ابراهیم که اسماعیل بود با تازیان که بیابانگردان کویرهای عربستان بودند  همسایه و داماد آنها شد و از آنها دارای دودمان شد  و دیگر به فرزندان اسماعیل به‌نمونه سریانی گفته نشد چون میان تازیان پرورش یافتند و ژن مادری از آنها گرفتند پس فرزندان اسماعیل هم به ناگزیر تازی شدند.

و اگر از آنها،  کسانی با ایرانیان آمیخته شده باشد چون در گذر نسل‌های بسیار، ژن‌های  ایرانی از مادرانشان دریافت کرده‌اند پس دیگر ایرانی به‌شمار خواهند آمد و چیزی از تازی بودن ندارند جز یک فام‌تن Y که آن را هم همه مردان به ریخت یکسان  از پدرآدم دارند.

همه این سخنان با این  گمان به میان آمد که همه‌ی سیدها تبارمند و اصیل باشند و مورد دروغین یا قلابی در میان آنها نباشد ولی آنگونه که در تاریخ نوشته‌اند   چنین بزرگواران دروغین و خودساخته‌ای در زمان صفوی، به ‌فراوانی  پدیدار گشتند به‌ویژه خودِ صفویها.

٣٧,٠٠١
طلایی
٥
نقره‌ای
١٦٤
برنزی
٣٦٣
تاریخ
٣ روز پیش

پاسخ شما