پرسش خود را بپرسید
١٦,٠٠٠ تومان پاداش این پرسش تعلق گرفت به

چرا بازی نات کوین سواپ و همستر کمبت برام نمیاد ؟

تاریخ
٣ هفته پیش
بازدید
٢٣٢

سلام دوستام 

چرا  بازی نات کوین سواپ وهمستر کمبت  برام نمیاد ؟ 

مشکل فیلتر شکنم ندارم 

گوشیم ایفونه  ربطی به این داره ؟

٢,٢٠٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٩٣

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

تلگرام رو تو گوشیت داری دیگه درسته؟ اسماشونو به انگلیسی تو جستجو وارد کن Tapswap و Hamster، بعد وارد صفحه چت بات شو و گزینه استارت رو بزن و خود بات یه گزینه میاره برات به اسم play رو اون کلیک کن و شروع کن به سکه جمع کردن، تپ سواپ فیلتره و نیاز داری که از وی پی ان(فیلتر شکن) استفاده کنی و پروکسی روش جواب نمیده، ولی همستر فیلتر نیست، نات کوین هم مهلت جمع کردنش تموم شده ولی شاید در آینده دوباره بشه استخراج کرد، به حرف های این داداشمون(محمد پوریا سکاکی) هم اهمیت نده چون سوال تو رو از هوش مصنوعی پرسیده اونم یسری چرتو پرت تحویلش داده و اونم همونارو برات فرستاده، سوالی چیزی هم داشتی به این ایدی تو تلگرام پیام بده unknownpersonyn

٥٤
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
١
تاریخ
٢ هفته پیش

رو بعضی سرور ها کار نمیکنه ، فیلتر شکن رو عوض کن اوکی میشه

تاریخ
٢ هفته پیش

کافیه تلگرامت رو از اپ استور آپدیت کنی :)

٢٠,٢٣٦
طلایی
٥
نقره‌ای
٥٤
برنزی
٥٣
تاریخ
٢ هفته پیش

عدم نمایش بازی نات کوین، سواپ و همستر کمبت در آیفون شما علل مختلفی میتونه داشته باشه که به چند دسته کلی تقسیم میشن:

1. مشکلات مربوط به پلتفرم:
  • مشکلات سرور: ممکنه سرورهای بازی ها با مشکل روبرو باشن و به همین دلیل در دسترس نباشن. میتونید از کانال های رسمی تلگرام این بازی ها برای اطلاع از وضعیت سرورها و آپدیت های احتمالی استفاده کنید.
  • ناهمخوانی با نسخه سیستم عامل: مطمئن بشید که از آخرین نسخه سیستم عامل iOS در آیفون خود استفاده می کنید. برخی از بازی ها ممکنه با نسخه های قدیمی تر سیستم عامل سازگار نباشن.
2. مشکلات مربوط به برنامه:
  • کاشه معیوب: کاشه برنامه ها میتونه خراب بشه و باعث مشکلاتی در عملکرد اونها بشه. برای حل این مشکل میتونید حافظه پنهان برنامه ها رو پاک کنید.
  • نسخه قدیمی برنامه: مطمئن بشید که از آخرین نسخه این بازی ها استفاده می کنید. برنامه های قدیمی ممکنه باگ ها یا مشکلاتی داشته باشن که در نسخه های جدیدتر برطرف شده باشن.
  • تنظیمات برنامه: بررسی کنید که تنظیمات برنامه ها به درستی انجام شده باشه. به عنوان مثال، ممکنه مجوزهای لازم به برنامه ها داده نشده باشه.
3. مشکلات مربوط به آیفون:
  • فضای ذخیره سازی: مطمئن بشید که فضای ذخیره سازی کافی در آیفون خود دارید. کمبود فضا میتونه باعث مشکل در نصب یا اجرای برنامه ها بشه.
  • تنظیمات آیفون: برخی از تنظیمات آیفون، مثل محدودیت ها، میتونن مانع از اجرای برنامه ها بشن. بررسی کنید که این تنظیمات فعال نباشن.
  • مشکلات سیستمی: در موارد نادری، ممکنه مشکل از سیستم عامل آیفون شما باشه. در این صورت میتونید آیفون خود را ریستارت یا آپدیت کنید.
نکات اضافی:
  • از اتصال به اینترنت پایدار و قوی استفاده کنید.
  • سعی کنید از یک مرورگر جایگزین برای ورود به بازی ها استفاده کنید.
  • با مراجعه به کانال های رسمی تلگرام این بازی ها میتونید از مشکلات شناخته شده و راه حل های اونها مطلع بشید.
٥,١٢٠
طلایی
٤
نقره‌ای
١٣٢
برنزی
٦٤
تاریخ
٢ هفته پیش

پاسخ شما