پرسش خود را بپرسید

راهکارهایی برای مدیریت ارتباط با مشتریان

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
٤٦

چه راهکارهایی برای مدیریت ارتباط با مشتریان و حفظ وفاداری آنهابه ذهنتون میرسه ؟

٢,٩٨٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١١٢

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

1. ارتباط مداوم: برقراری ارتباط منظم و فعال با مشتریان.

2. شناخت مشتری: درک نیازها و ترجیحات مشتریان برای ارائه خدمات بهتر.

3. پاسخگویی سریع: به سوالات و نیازهای مشتریان به صورت سریع و کارآمد پاسخ دادن.

4. برنامه‌های وفاداری: ارائه تخفیف‌ها، جوایز و بسته‌های وفاداری برای حفظ مشتریان.

5. بازخورد مشتری: گوش دادن به بازخوردهای مشتریان و اصلاح خدمات بر اساس آن‌ها.

6. استفاده از فناوری: استفاده از سامانه‌های CRM (Customer Relationship Management) برای بهبود مدیریت روابط با مشتریان.

٤٤,٠٢٥
طلایی
١١
نقره‌ای
١٤٥
برنزی
٣٠٣
تاریخ
٢ ماه پیش

اشانتیون بهشون بدیم 

کارت بدیم 

٨٨٧
طلایی
٠
نقره‌ای
١٠
برنزی
٢٢
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما