پرسش خود را بپرسید

راهکارهایی برای مدیریت ارتباط با مشتریان

تاریخ
١١ ماه پیش
بازدید
١١٦

چه راهکارهایی برای مدیریت ارتباط با مشتریان و حفظ وفاداری آنهابه ذهنتون میرسه ؟

٤,٩٥٣
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٢١٥

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

1. ارتباط مداوم: برقراری ارتباط منظم و فعال با مشتریان.

2. شناخت مشتری: درک نیازها و ترجیحات مشتریان برای ارائه خدمات بهتر.

3. پاسخگویی سریع: به سوالات و نیازهای مشتریان به صورت سریع و کارآمد پاسخ دادن.

4. برنامه‌های وفاداری: ارائه تخفیف‌ها، جوایز و بسته‌های وفاداری برای حفظ مشتریان.

5. بازخورد مشتری: گوش دادن به بازخوردهای مشتریان و اصلاح خدمات بر اساس آن‌ها.

6. استفاده از فناوری: استفاده از سامانه‌های CRM (Customer Relationship Management) برای بهبود مدیریت روابط با مشتریان.

٥٧,٨١٣
طلایی
١٤
نقره‌ای
١٩٥
برنزی
٤٥٥
تاریخ
١١ ماه پیش

اشانتیون بهشون بدیم 

کارت بدیم 

١,٥٩٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١٩
برنزی
٢٣
تاریخ
١١ ماه پیش

پاسخ شما