پرسش خود را بپرسید

قرار گرفتن رینگ در شیار پیستون به هنگام چهار حالت موتور

تاریخ
٢ ماه پیش
بازدید
٤٢

قرار گرفتن رینگ در شیار پیستون به هنگام چهار حالت موتور چگونه است؟

٠ %

در حالت مکش و تراکم و انفجار رینگ ها بین شیار پیشتو معلق میباشد

١٠٠ %

در حالت مکش به باالی شیار و درحالت تراکم به کف شیار پیستون میچسبد

١ پاسخ
٠ %

در حالت تخلیه به باالی شیار و در حالت مکش به پایین شیار پیشتون میچسبد

٠ %

در حالت مکش به پایین شیار و درحالت انفجار به سقف شیار پیستون میچسبد

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم

گزینه 2) در حالت مکش به بالای شیار و در حالت تراکم به کف شیار پیستون می‌چسبد

- توضیح:
  • در حالت مکش:
    • رینگ کمپرسی بالایی به بالای شیار می‌چسبد و از نشت گاز از بالای پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
  • در حالت تراکم:
    • رینگ کمپرسی بالایی به کف شیار می‌چسبد و از نشت گاز از پایین پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
  • در حالت انفجار:
    • رینگ کمپرسی بالایی به کف شیار می‌چسبد و از نشت گاز از پایین پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
  • در حالت تخلیه:
    • رینگ کمپرسی بالایی به بالای شیار می‌چسبد و از نشت گاز از بالای پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
- گزینه‌های دیگر نادرست هستند:
  • گزینه 1) رینگ‌ها در شیار پیستون معلق نمی‌مانند.
  • گزینه 3) رینگ‌ها در حالت مکش به پایین شیار نمی‌چسبند.
  • گزینه 4) رینگ‌ها در حالت انفجار به سقف شیار نمی‌چسبند.
٦٢,٦١٣
طلایی
٩٦
نقره‌ای
٦٣١
برنزی
٦٠٩
تاریخ
٢ ماه پیش

پاسخ شما