پرسش خود را بپرسید
جایی که نمیتونیم ایزولاسیون خوب داشته باشیم از کامپوزیت استفاده نمیشه چرا
٣ هفته پیش
٥٢
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
چون ایزولاسیون عایق حرارتی و صوتی است و بدون استفاده از عایق حرارتی کمپوزیت که از جنس فلز است حرارت و گرم محیط را جذب و به ساختمان منتقل میکنه که برای متعادل نگهداشتن دمای ساختمان باید انرژی زیادی برودتی(خنک کننده) صرف شود که مقرون به صرفه نیست.
١,٩٨٥
٠
٢٠
٢٧
٣ هفته پیش