پرسش خود را بپرسید
١٦,٠٠٠ تومان پاداش این پرسش تعلق گرفت به

پایان نامه ارشد

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
٣٥٧

سلام دوستان 
من تازه کار روی پایان نامه ی ارشدم رو شروع کردم  و موضوعم سه کلید واژه داره :
 

  1. ریسک
  2. هوش مصنوعی 
  3. مالی

برای شروع به چند صفحه توضیحات و پیش در امد روی این سه تا موضوع با رفرنس های معتبر بین المللی نیاز دارم .
اگه کسی میتونه و تجربشو داشته میتونه بهم  کتاب یا مقاله که یه تاریخچه و کلیت از این سه موضوع بهم بده معرفی کنه ؟لطفا چیز هایی که معرفی میکنید رفرنس معتبر داشته باشن .ممنون .

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سلام بنده تجربش رو نداشتم اما از منبعی که ازش مطمئنم پاسخش رو به اشتراک میذارم

_ برای شروع به تحقیق در این سه موضوع، میتوانید به مقالات و کتب زیر مراجعه کنید:

1. "Risk Management in Artificial Intelligence" by Ryan Calo, IEEE Transactions on Technology and Society, 2020.

2. "Financial Applications of Artificial Intelligence" by Marco Costantino, Springer, 2019.

3. "The History of Financial Risk Management" by Peter Field, Wiley Finance, 2016.

این منابع ممکن است به شما کمک کنند تا یک تاریخچه و کلیت از ریسک، هوش مصنوعی و مالی را درک کنید و به شما ایده های جدید برای پایان نامه خود بدهند. امیدوارم که مفید باشد.

٣٩,٥٠٥
طلایی
٩
نقره‌ای
١١٨
برنزی
٢٥٧
تاریخ
١ هفته پیش

سلام اردت ؛ با توجه به موضوع پایان‌نامه شما که شامل سه کلیدواژه "ریسک"، "هوش مصنوعی" و "مالی" هستش، واسه شروع تحقیق و نگارش پیش‌درآمدی جامع، میتونید از منابع زیر استفاده کنید:

1. ریسک:
برای درک بهتر مفهوم ریسک در حوزه مالی، کتاب "Risk Management and Financial Institutions" نوشته‌ی John C. Hull (Hull, J. C. (2015). Risk Management and Financial Institutions. Wiley) می‌تونه مرجع خوبی باشه. این کتاب به بررسی انواع ریسک‌های مالی و روش‌های مدیریت آن‌ها می‌پردازه.

2. هوش مصنوعی:
برای فهم عمیق‌تر هوش مصنوعی و کاربردهای آن در حوزه مالی، میتونید به کتاب "Artificial Intelligence in Finance" اثر Yves Hilpisch (Hilpisch, Y. (2020). Artificial Intelligence in Finance. O'Reilly Media) مراجعه کنید. این کتاب به تشریح کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های مالی و تصمیم‌گیری‌های مرتبط می‌پردازه.

3. مالی:
برای درک کلیت مفاهیم مالی و تاریخچه آن، کتاب "A History of Financial Crises: Dreams and Follies of Expectations" نوشته‌ی Mervyn King (King, M. (2016). A History of Financial Crises: Dreams and Follies of Expectations. Economics and Finance Collection) می‌تونه مفید باشه. این کتاب به بررسی بحران‌های مالی گذشته و درس‌هایی که می‌توان از آن‌ها آموخت می‌پردازه.

برای تهیه پیش‌درآمدی جامع، میتونید با مطالعه این منابع، تاریخچه و مفاهیم اولیه هر یک از کلیدواژه‌ها رو بررسی کنید و سپس به ارتباط بین آن‌ها در حوزه مالی بپردازید. همچنین، واسه دسترسی به مقالات علمی معتبر، پایگاه‌های داده‌ای مثه Google Scholar، JSTOR، و ScienceDirect رو جستجو کنید. 
و حتما مطمئن بشیذ که مقالاتی که انتخاب میکنی در مجلات علمی با اعتبار بالا منتشر شده باشن تا از صحت و دقت اطلاعاتشون اطمینان حاصل کنید.

٣٠
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٠
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما