پرسش خود را بپرسید
قرار گرفتن رینگ در شیار پیستون به هنگام چهار حالت موتور
٧ ماه پیش
١٤٦
قرار گرفتن رینگ در شیار پیستون به هنگام چهار حالت موتور چگونه است؟
٠ %
در حالت مکش و تراکم و انفجار رینگ ها بین شیار پیشتو معلق میباشد
١٠٠ %
در حالت مکش به باالی شیار و درحالت تراکم به کف شیار پیستون میچسبد
١ پاسخ
٠ %
در حالت تخلیه به باالی شیار و در حالت مکش به پایین شیار پیشتون میچسبد
٠ %
در حالت مکش به پایین شیار و درحالت انفجار به سقف شیار پیستون میچسبد
١,١٨٦
٠
٠
٤٠
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی دوم
گزینه 2) در حالت مکش به بالای شیار و در حالت تراکم به کف شیار پیستون میچسبد
- توضیح:- در حالت مکش:
- رینگ کمپرسی بالایی به بالای شیار میچسبد و از نشت گاز از بالای پیستون جلوگیری میکند.
- رینگ روغنی به بالای شیار میچسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت میکند.
- در حالت تراکم:
- رینگ کمپرسی بالایی به کف شیار میچسبد و از نشت گاز از پایین پیستون جلوگیری میکند.
- رینگ روغنی به بالای شیار میچسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت میکند.
- در حالت انفجار:
- رینگ کمپرسی بالایی به کف شیار میچسبد و از نشت گاز از پایین پیستون جلوگیری میکند.
- رینگ روغنی به بالای شیار میچسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت میکند.
- در حالت تخلیه:
- رینگ کمپرسی بالایی به بالای شیار میچسبد و از نشت گاز از بالای پیستون جلوگیری میکند.
- رینگ روغنی به بالای شیار میچسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت میکند.
- گزینه 1) رینگها در شیار پیستون معلق نمیمانند.
- گزینه 3) رینگها در حالت مکش به پایین شیار نمیچسبند.
- گزینه 4) رینگها در حالت انفجار به سقف شیار نمیچسبند.
٧٦,٥٥٤
١١٥
٧٨٨
١,٠٣٠
٧ ماه پیش