پرسش خود را بپرسید

قرار گرفتن رینگ در شیار پیستون به هنگام چهار حالت موتور

تاریخ
١٠ ماه پیش
بازدید
٢١٤

قرار گرفتن رینگ در شیار پیستون به هنگام چهار حالت موتور چگونه است؟

٠ %

در حالت مکش و تراکم و انفجار رینگ ها بین شیار پیشتو معلق میباشد

١٠٠ %

در حالت مکش به باالی شیار و درحالت تراکم به کف شیار پیستون میچسبد

١ پاسخ
٠ %

در حالت تخلیه به باالی شیار و در حالت مکش به پایین شیار پیشتون میچسبد

٠ %

در حالت مکش به پایین شیار و درحالت انفجار به سقف شیار پیستون میچسبد

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر: گزینه‌ی دوم

گزینه 2) در حالت مکش به بالای شیار و در حالت تراکم به کف شیار پیستون می‌چسبد

- توضیح:
  • در حالت مکش:
    • رینگ کمپرسی بالایی به بالای شیار می‌چسبد و از نشت گاز از بالای پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
  • در حالت تراکم:
    • رینگ کمپرسی بالایی به کف شیار می‌چسبد و از نشت گاز از پایین پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
  • در حالت انفجار:
    • رینگ کمپرسی بالایی به کف شیار می‌چسبد و از نشت گاز از پایین پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
  • در حالت تخلیه:
    • رینگ کمپرسی بالایی به بالای شیار می‌چسبد و از نشت گاز از بالای پیستون جلوگیری می‌کند.
    • رینگ روغنی به بالای شیار می‌چسبد و روغن را از دیواره سیلندر به سمت پایین هدایت می‌کند.
- گزینه‌های دیگر نادرست هستند:
  • گزینه 1) رینگ‌ها در شیار پیستون معلق نمی‌مانند.
  • گزینه 3) رینگ‌ها در حالت مکش به پایین شیار نمی‌چسبند.
  • گزینه 4) رینگ‌ها در حالت انفجار به سقف شیار نمی‌چسبند.
٧٩,٨٨٢
طلایی
١١٦
نقره‌ای
٧٩٩
برنزی
١,٠٤٨
تاریخ
١٠ ماه پیش

پاسخ شما