پرسش خود را بپرسید
بیماری گوارشی " ibd "
٢ سال پیش
٢٣١
بیماری
" ibd "
چطور انسان رو اذیت میکنه ؟
١,٨٥٢
٠
٣
٧٦
١ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
در بیماری التهاب روده یا همان ibd زمانیکه هر کدام از قسمتهای سیستم گوارش دچار التهاب شوند، روند طبیعی مختل شده و فرد با درد آزاردهنده، گرفتگی معده، اسهال و احساس گاز در شکم مواجه میشود.
٢١١,٣١١
١٨٦
٤,٥٦٣
١,٦٩٤
٢ سال پیش