پرسش خود را بپرسید
با پاسخ به این پرسش و تایید آن مبلغ ١٦,٠٠٠ تومان پاداش دریافت کنید.

ترجمه متن تخصصی

تاریخ
٩ ساعت پیش
بازدید
٨٣
Artificial intelligence (AI).

 I have dedicated an entire chapter to AI because it is the big difference maker. Whatever you do with data currently, from simple consumer surveys to complex predictive analytics, AI will make it look like child’s play. AI can look at the endless troves of data of all kinds from a multitude of sources and make sense out of them and generate powerful, actionable insights as never before. And the best part is that these insights will be available in real time, so actions can be taken with zero or near-zero lag, for maximum impact. And the impact itself can be measured in real time, so optimization can also happen in real time. That’s Quantum Marketing. On another level, AI will totally disrupt the creation of content, not just by supplementing existing resources and processes but by even supplanting them, with enormous power and speed. AI will let marketers have a finger on the pulse of everything that is going on at every stage of the marketing life cycle, make sense out of it, and act on it for highly effective outcomes

. Blockchain.

 Today, there are a ton of middlemen across the marketing value chain. A value chain is meant to be a sequence of processes or activities that add value at every stage. The presence of these middlemen is, in many cases, needed because of a lack of transparency and trust between the marketers who are paying the bills and their counterparties. For example, if a marketer is putting out an ad in the digital space, they need to know if the ad was actually served, if it was properly viewable, if it was viewed by human beings, and so on. To verify all this, there are various ad tech and other companies that came about and proliferated. And they all need to be paid. This means that some of the marketing dollars, which would have otherwise gone to working media, would be funding these middlemen. Blockchain will alleviate this issue. The unnecessary intermediaries will more or less vanish. There will be direct digital contracts between advertisers and publishers that will be untamperable and updated automatically based on how, when, and where the ads are appearing and in what form. Additionally, blockchains will also help with establishing the authenticity of products, to combat fakes and imitations

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

AI
من یک فصل کامل را به هوش مصنوعی اختصاص داده‌ام زیرا این موضوع تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. هر کاری که در حال حاضر با داده‌ها انجام می‌دهید، از نظرسنجی‌های ساده مصرف‌کننده تا تحلیل‌های پیش‌بینی پیچیده، هوش مصنوعی آن را به بازی کودکانه تبدیل خواهد کرد. هوش مصنوعی می‌تواند به انبوه بی‌پایانی از داده‌ها از انواع مختلف و از منابع متعدد نگاه کند و از آن‌ها معنا بگیرد و بینش‌های قدرتمند و قابل اقدام را به گونه‌ای تولید کند که هرگز پیش از این وجود نداشته است. و بهترین قسمت این است که این بینش‌ها به صورت آنی در دسترس خواهند بود، بنابراین اقدامات می‌توانند با تأخیر صفر یا نزدیک به صفر انجام شوند تا حداکثر تأثیر را داشته باشند. و خود تأثیر نیز می‌تواند به صورت آنی اندازه‌گیری شود، بنابراین بهینه‌سازی نیز می‌تواند به صورت آنی انجام شود. این همان بازاریابی کوانتومی است. در سطح دیگری، هوش مصنوعی به طور کامل فرآیند تولید محتوا را مختل خواهد کرد، نه تنها با تکمیل منابع و فرآیندهای موجود بلکه حتی با جایگزینی آن‌ها، با قدرت و سرعت بسیار زیاد. هوش مصنوعی به بازاریابان این امکان را می‌دهد که نبض هر چیزی را که در هر مرحله از چرخه زندگی بازاریابی در حال وقوع است، در دست داشته باشند، از آن معنا بگیرند و بر اساس آن عمل کنند تا نتایج بسیار مؤثری به دست آورند.

Blockchain
امروزه، تعداد زیادی واسطه در زنجیره ارزش بازاریابی وجود دارد. زنجیره ارزش به عنوان یک دنباله از فرآیندها یا فعالیت‌هایی تعریف می‌شود که در هر مرحله ارزش افزوده ایجاد می‌کنند. وجود این واسطه‌ها در بسیاری از موارد به دلیل کمبود شفافیت و اعتماد بین بازاریابانی که هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و طرف‌های مقابل آنها ضروری است. به عنوان مثال، اگر یک بازاریاب در فضای دیجیتال تبلیغی منتشر کند، باید بداند که آیا تبلیغ واقعاً نمایش داده شده است، آیا به درستی قابل مشاهده بوده است، آیا توسط انسان‌ها مشاهده شده است و غیره. برای تأیید همه این موارد، شرکت‌های مختلفی در زمینه فناوری تبلیغات و سایر شرکت‌ها به وجود آمده و گسترش یافته‌اند. و همه آنها نیاز به پرداخت دارند. این بدان معناست که برخی از دلارهای بازاریابی که در غیر این صورت به رسانه‌های فعال می‌رفت، به تأمین مالی این واسطه‌ها اختصاص می‌یابد. بلاک‌چین این مشکل را کاهش خواهد داد. واسطه‌های غیرضروری به طور کلی ناپدید خواهند شد. قراردادهای دیجیتال مستقیمی بین تبلیغ‌کنندگان و ناشران وجود خواهد داشت که غیرقابل تغییر و به‌طور خودکار بر اساس نحوه، زمان و مکان نمایش تبلیغات و در چه شکلی به‌روزرسانی می‌شوند. علاوه بر این، بلاک‌چین‌ها همچنین به تأسیس اصالت محصولات کمک خواهند کرد تا با تقلب‌ها و تقلیدها مقابله کنند.

تاریخ
٥ ساعت پیش

هوش مصنوعی:
‏من یه فصل کامل رو به هوش مصنوعی اختصاص دادم چون این یه تفاوت بزرگ ایجاد میکنه. هر کاری که الان با داده ها انجام میدین، از نظرسنجی های ساده مصرف کننده تا تحلیل پیش بینی پیچیده، هوش مصنوعی اون رو مثل بازی بچه ها میکنه. هوش مصنوعی میتونه به انبوه بی پایان داده های مختلف از منابع متعدد نگاه کنه و معنی اون ها رو درک کنه و بینش های قدرتمند و قابل اجرا رو مثل قبل تولید کنه. و بهترین قسمت اینه که این بینش ها در زمان واقعی در دسترس خواهند بود، بنابراین می توان اقدامات رو با تاخیر صفر یا نزدیک به صفر انجام داد، برای حداکثر تاثیر. و خود تاثیر رو می توان در زمان واقعی اندازه گیری کرد، بنابراین بهینه سازی نیز می تواند در زمان واقعی انجام شود. این بازاریابی کوانتومی است. در سطح دیگری، هوش مصنوعی به طور کامل در ایجاد محتوا اختلال ایجاد خواهد کرد، نه تنها با تکمیل منابع و فرآیندهای موجود، بلکه با جایگزینی آنها، با قدرت و سرعت فوق العاده. هوش مصنوعی به بازاریابان اجازه می دهد تا انگشت خود را روی نبض همه چیزهایی که در هر مرحله از چرخه عمر بازاریابی اتفاق می افتد، قرار دهند، معنی آن را درک کنند و برای نتایج بسیار موثر عمل کنند.


بلاک‌چین:

‏ امروزه، تعداد زیادی واسطه در زنجیره ارزش بازاریابی وجود داره. زنجیره ارزش یه دنباله از فرآیندها یا فعالیت هاست که در هر مرحله ارزش اضافه می کنه. وجود این واسطه ها در بسیاری از موارد به دلیل عدم شفافیت و اعتماد بین بازاریاب هایی که هزینه ها رو پرداخت می کنن و طرف مقابلشون لازمه. مثلاً اگه یه بازاریاب یه تبلیغ در فضای دیجیتال منتشر می کنه، باید بدونه که آیا تبلیغ واقعاً نمایش داده شده، آیا به درستی قابل مشاهده بوده، آیا توسط انسان ها دیده شده و غیره. برای تأیید همه این موارد، شرکت های مختلف فناوری تبلیغات و سایر شرکت ها به وجود اومدن و گسترش پیدا کردن. و همه این ها باید پرداخت بشن. این یعنی یه بخشی از پول بازاریابی که در غیر این صورت به رسانه های کاری اختصاص داده می شد، برای تأمین هزینه این واسطه ها استفاده میشه. بلاک چین این مشکل رو حل می کنه. واسطه های غیرضروری کم و بیش ناپدید میشن. قراردادهای دیجیتال مستقیم بین تبلیغ دهندگان و ناشران وجود خواهد داشت که غیرقابل دستکاری و به طور خودکار بر اساس نحوه، زمان و مکان نمایش تبلیغات و به چه شکلی، به روز میشن. علاوه بر این، بلاک چین به ایجاد اصالت محصولات هم کمک می کنه تا با تقلبی ها و تقلیدها مبارزه کنه.

تاریخ
٥ ساعت پیش

پاسخ شما