پرسش خود را بپرسید

"Customer Response System " یعنی چی؟

تاریخ
٤ روز پیش
بازدید
٣٠

"Customer Response System "

 یعنی چی؟  میشه مثال بزنید ازش 

٣,٥٧٣
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٣٥

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

سیستم پاسخگویی به مشتری یا Customer Response System یک بستر یا مجموعه‌ای از ابزارها و فرآیندهایی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا راحت تر  با مشتریان خود در ارتباط باشند. این سیستم به تعاملات با مشتریان، مانند پاسخ به سوالات، رفع مشکلات و ارائه پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک می‌کند.

ویژگی های یک سیستم  پاسخگویی به مشتری CRS  شامل : 

  • پیگیری و مدیریت درخواست‌ها
  • پاسخگویی خودکار
  • مدیریت زمان پاسخ‌دهی
  • گزارش‌دهی و تحلیل
  • یکپارچگی با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخ
٣ روز پیش

https://www.instagram.com/mjdkhbyy2?igsh=YnQ2eHB6djNuNHhs

تاریخ
٣ روز پیش

CRS در حقیقت به فرآیند ارائه پاسخ به موقع و دقیق به سوالات یا مسائل مشتری اشاره دارد. این امر، شامل رسیدگی موثر به نیازها و نگرانی های مشتری برای اطمینان از رضایت مشتری است.

برای بهبود پاسخگویی به مشتری، روش ها و سیستم های مختلفی توسعه داده شده است. این روش‌ها، شامل سیستم های پاسخگویی به مشتری است که از پاسخ های ماشین و جابجایی بین پاسخ های ماشین و اپراتور بر اساس ویژگی های مشتری و اطلاعات وظایف استفاده می کند. رویکرد دیگر شامل استفاده از سیستم‌های کنترل پاسخ مشتری است که اطلاعات مشتری را به دست می‌آورد، محتوای پاسخ را تولید می‌کند و تعیین می‌کند که آیا بر اساس احساسات اپراتور به پاسخ‌های اپراتور ادامه می‌دهد یا خیر. علاوه بر این، از دستگاه های ثبت اطلاعات پاسخ مشتری می توان برای شناسایی سریع عوامل منفی در پاسخ های مشتری و ارائه گزارش های هشدار به مدیران استفاده کرد.

* مرجع انگلیسی: سایت 👇

https://typeset.io/questions/what-is-customer-response-1j1i94qa9e

٣٣,٧٤٨
طلایی
٤٣
نقره‌ای
٧٩٦
برنزی
٢٣٠
تاریخ
٤ روز پیش

همون سیستم پشتیبانی از مشتریه دیگه.

  به درخواستها و نیازهای مشتری، دقیق و به موقع رسیدگی میشه تا رضایت مشتری جلب شه. 

٩,٠٢٦
طلایی
٠
نقره‌ای
٣٦
برنزی
١٢٣
تاریخ
٤ روز پیش

پاسخ شما