پرسش خود را بپرسید

نرم افزار های "pay as you use"

تاریخ
٣ هفته پیش
بازدید
٣٢

نرم افزار های

 "pay as you use" 

به چه نرم افزار ها یا پلتفرم هایی میگن ؟ مثال میزنید .

١ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

نرمافزارهای "pay as you use" به نرمافزارها یا پلتفرمهایی گفته میشود که کاربران بر اساس میزان استفادهای که از خدمات یا منابع دارند، هزینه پرداخت میکنند. این مدل قیمتگذاری به ویژه در خدمات رایانش ابری رواج دارد و به کاربران اجازه میدهد تا تنها برای آنچه مصرف میکنند، پول پرداخت کنند.  مثالهایی از نرمافزارها و پلتفرمهایی که از این مدل استفاده میکنند عبارتند از: 

AWS(Amazon Web Services): ارائه دهنده خدمات ابری که بیش از 200 سرویس ابری دارد و هر کدام سیستم قیمتگذاری ویژه خود را دارند. به عنوان مثال، تعرفه استفاده از توان محاسباتی سرور مجازی EC2 به صورت ساعتی یا ثانیهای محاسبه میشود.

MailChimp : شرکت ایمیل مارکتینگ که علاوه بر بستههای ترکیبی، از طرح قیمتگذاری «بر اساس اعتبار» استفاده میکند. در این طرح، مشتریان هر تعداد ایمیلی که نیاز داشته باشند در قالب «اعتبار ایمیل» انتخاب میکنند .  

این مدل قیمتگذاری برای کسبوکارها و مشتریان مزایایی دارد، زیرا انعطافپذیری بیشتری را در مدیریت هزینهها فراهم میکند و به کاربران امکان میدهد تا بر اساس نیاز واقعی خود پرداخت کنند. این امر به ویژه برای استارتاپها و کسبوکارهای کوچک که ممکن است نیاز به منابع متغیر داشته باشند، مفید است.

١٥,٤٥٨
طلایی
٢٠
نقره‌ای
٣١٩
برنزی
١٥٦
تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما