پرسش خود را بپرسید

فرق بین hobby و pastime

تاریخ
١ ماه پیش
بازدید
٧٠

فرق بین hobby و pastime  چیه؟
لطفا با مثال توضیح بدین  سپاس 

٣٦٠
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
٦

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

کلمات hobby و pastime هر دو به فعالیت‌هایی اشاره دارند که افراد در اوقات فراغت خود انجام می‌دهند، اما تفاوت‌های ظریفی بین این دو وجود دارد:

1. Hobby (سرگرمی)

   - تعریف:Hobby  به فعالیت‌هایی اشاره دارد که افراد به طور منظم و با علاقه خاصی انجام می‌دهند. این فعالیت‌ها معمولاً نیاز به یادگیری، مهارت یا تجهیزات خاصی دارند.

   - مثال‌ها:

     - Gardening

     - Painting

     - Playing a musical instrument

2. Pastime (تفریح)

   - تعریف: Pastime  به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای گذراندن زمان و تفریح انجام می‌شوند، اما معمولاً نیاز به مهارت خاصی ندارند و بیشتر به عنوان سرگرمی عمومی انجام می‌شوند.

   - مثال‌ها:

     - Watching TV

     - Taking a walk

     - Reading fiction books

به طور خلاصه، hobby به فعالیت‌هایی اشاره دارد که افراد با علاقه و تعهد انجام می‌دهند و اغلب نیاز به یادگیری یا مهارت دارند، در حالی که pastime فعالیت‌هایی هستند که برای گذراندن زمان و لذت بردن از اوقات فراغت بدون نیاز به مهارت خاص انجام می‌شوند.

١,٤٨٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٢٣
برنزی
١٢
تاریخ
١ ماه پیش


تفاوت اصلی بین hobby    و pastime در این است که hobby یک فعالیت منظم است که برای لذت بردن و اغلب برای کسب مهارت انجام می شود، در حالی که pastime یک فعالیت اوقات فراغت معمولی است که صرفاً برای گذراندن زمان انجام می شود.
hobby فعالیتی است که شما به طور منظم در اوقات فراغت خود برای لذت، آرامش و اغلب برای توسعه یک مهارت انجام می دهید. Hobbies  معمولاً متمرکزتر و ساختارمندتر از pastimes هستند. نمونه‌هایی از hobbies  عبارتند از جمع‌آوری اقلام خاص، ورزش کردن، خلق هنر، نواختن موسیقی و دنبال کردن علایق فکری مانند خواندن یا حل پازل.
در مقابل، pastime  یک فعالیت اوقات فراغت گاه به گاه است که برای پر کردن زمان و سرگرمی خود در آن شرکت می کنید. Pastimes  ساختار و مهارت کمتری نسبت به hobbies دارند. نمونه هایی از Pastimes   عبارتند از تماشای فیلم یا تلویزیون، بازی های ویدیویی، معاشرت با دوستان و شرکت در رویدادهای ورزشی

٢٨٦,٤٩٩
طلایی
١٨٧
نقره‌ای
٣,٣٨١
برنزی
١,٩٦٨
تاریخ
١ ماه پیش

پاسخ شما