پرسش خود را بپرسید

ترجمه متن Foliar application of Multi-MKP is an optional...

تاریخ
٣ هفته پیش
بازدید
٧٤

ترجمه این متن و راهنمایی میکنید؟

Foliar application of Multi-MKP is an optional supplement to soil fertilization at growth stages when high   levels of phosphorus and potassium are required. At early season foliar application with Multi-MKP   promotes the establishment of healthy root system.

Multi-MKP is an efficient suppressor of powdery mildew in susceptible crops (deciduous, vineyards,

mango, cucumbers, melons, roses and others). Application of 1% Multi-MKP mixed with systemic

fungicides improves the efficiency and enable to reduce application rates of the latter. 

١,٣٦١
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
٣٣

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

جمله مذکور را می‌توان به شکل زیر ترجمه و توضیح داد:

استفاده از کود Multi-MKP به عنوان مکمل اختیاری کوددهی خاک در مراحلی از رشد محصول که نیاز بالایی به فسفر و پتاسیم دارند، ارائه‌شده است. در اوایل فصل، استفاده از کود برگی Multi-MKP باعث ایجاد سیستم ریشه‌ای سالم می‌شود.

Multi-MKP یک مهارکنندهٔ مؤثر برای بیماری زنگ پودری در محصولات حساس (درختان میوه برگ ریز، تاکستان‌ها، انبه، خیار، طالبی، گل رز و غیره) است. استفاده از 1% محلول Multi-MKP ترکیب شده با قارچ‌کش‌های سیستمیک، باعث بهبود کارایی و کاهش نرخ استفاده از این قارچ‌کش‌ها می‌شود.

در اینجا، Multi-MKP به نظر می‌رسد یک نوع کود خاص با محتوای فسفر و پتاسیم بالا باشد که هم برای تقویت رشد گیاه در مراحل اولیه با تاکید بر توسعه سیستم ریشه‌ای و هم به عنوان یک ابزار مقابله با بیماری‌های قارچی مانند زنگ پودری در گیاهان موثر است. اشاره به "کود برگی" نشان از این دارد که این محصول به صورت مستقیم روی برگ‌های گیاه اعمال می‌شود، به تقویت تغذیه گیاه کمک می‌کند و به عنوان یک راهکار جایگزین یا مکمل برای کوددهی خاک عمل می‌کند.

٤,٢٨٠
طلایی
١
نقره‌ای
٢٩
برنزی
٦١
تاریخ
٣ هفته پیش

محلول پاشی Multi-MKP یک مکمل اختیاری برای کوددهی خاک در مراحل رشد است که سطوح بالایی از فسفر و پتاسیم مورد نیاز است. در اوایل فصل محلول پاشی با Multi-MKP باعث ایجاد سیستم ریشه سالم می شود.

Multi-MKP یک سرکوبگر کارآمد کپک پودری در محصولات حساس (برگ، تاکستان، انبه، خیار، خربزه، گل رز و غیره) است. استفاده از 1% Multi-MKP مخلوط با قارچ کش های سیستمیک، کارایی را بهبود می بخشد و امکان کاهش نرخ کاربرد دومی را فراهم می کند.

٢٦,٣٦٥
طلایی
٤
نقره‌ای
٥٦٠
برنزی
٢٨١
تاریخ
٣ هفته پیش

پاسخ شما