پرسش خود را بپرسید

چرا من هدف مشخص ندارم به همین خاطر راه گم شدم

تاریخ
٤ ماه پیش
بازدید
٢٠٠

می خواستم هدف خود پیدا کنم سر آن تمرکز کنم

٢٠
طلایی
٠
نقره‌ای
١
برنزی
١

٤ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

چون  انگار دنیا هدفی ندارد

تاریخ
٤ ماه پیش

اینطورنگید. چطور میشه این همه نظم در این دنیا بی هدف باشه!!!؟؟؟
اگه باغبون نظم داره تو کارش دلیلش اینه که هدف داره و هدفش برداشت محصوله👌.
اگه من نظم دارم تو تدریسم بخاطر اینکه هدفم یادگرفتن شاگردامه.
پس این دنیا نظم داره چون هدف داره.

-
٤ ماه پیش

فکر نکنم نه من و نه هیچ کس  دیگه بتونه بهتون راه مستقیمی نشون بده البته یه مدت این سوال خودمم بود بعد به یه نتیجه ای رسیدم شاید بشه گفت هدفی که ما داریم از اون مسیری که الان داخلش قرار داریم چه به خواسته خود باشه چه نباشه از اون برآمده می‌شه و اینکه ما اون مسیری که داخلش قرار داریم رو به خوبی بریم این باعث میشه ما رو به هدفمون برسونه والبته  هدف یه چیز خاص نیست هیچ وقت تموم نمیشه  مثلا من به عنوان دانش اموز دو سال پیش یه هدف داشتم الان یه هدف دیگه ولی نمیدونم شما تو چه برهه زمانی از زندگیتون هستین شاید فارغ التحصیل شده باشین میتونین به سمت کارای هنری برین مثلا سازهای موسیقی یا نقاشی روی بوم یا یه چیزی که بهتون حس خوب بده و خودتون رو توی یه مسیر قرار بدین و از اون مسیر یه هدف براتون بوجود میاد و سعی کنید کتابهایی در همین رابطه مثل کتابخانه نیم شب رو حتما بخونید موفق باشید💕 فقط یادتون باشه مسیری که رفتید رو رها نکنید هر چند سخت ولی ادامه اش بدید  

٢,٤٩٣
طلایی
١
نقره‌ای
٢
برنزی
٢٧
تاریخ
٤ ماه پیش

عدم داشتن هدف مشخص ممکن است باعث احساس گمراهی، ناراحتی و کاستی از انگیزه شود. داشتن یک هدف مشخص و واقعی به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را هدفمندتر و معنی‌دارتر کنید. درصورتی که حس می‌کنید راه گم شده‌اید، ممکن است به دلیل موارد زیر باشد:

  1. عدم تعیین اولویت‌ها: ممکن است بخواهید همه چیز را همزمان انجام دهید، اما این ممکن است باعث پراکندگی انرژی و توجه شما شود. تعیین اولویت‌ها و تمرکز بر مسائل مهمتر می‌تواند به شما کمک کند.
  2. عدم ارتباط با ارزش‌ها و علاقه‌ها: ممکن است هدف‌های شما با ارزش‌ها و علاقه‌های شما همخوانی نداشته باشند. بررسی اینکه چه چیزهایی برای شما مهم هستند و چه مواردی به شما انرژی می‌دهند، می‌تواند به شما کمک کند تا هدف‌هایی را انتخاب کنید که با ویژگی‌های شخصیتی شما همخوانی دارند.
  3. ترس از شکست: ترس از شکست ممکن است باعث اجتناب از تعیین هدف شود. اما باید به یاد داشته باشید که شکست یک قدرت طبیعی است که می‌تواند به شما در یادگیری و پیشرفت کمک کند.
  4. عدم اطمینان از آینده: گاهی اوقات نداشتن اطمینان از آینده و احساس عدم کنترل می‌تواند باعث افتتاح مشکلات روحی شود. در چنین شرایطی، تمرکز بر روی اهداف کوچکتر و قابل دسترس می‌تواند کمک کند.

برای حل این مشکلات، ممکن است نیاز باشد که به تدریج هدف‌های خود را مشخص کنید، اولویت‌بندی کنید و با انجام گام‌های کوچک به سمت اهداف بزرگتر حرکت کنید.

٦٤,٧٦١
طلایی
٤٨
نقره‌ای
٣٥٥
برنزی
٥٧٣
تاریخ
٤ ماه پیش

عالی بود 👌

-
٤ ماه پیش

سپاسگزارم 🙏🏻

-
٤ ماه پیش

قبل از پیدا کردن هدف، اول خودتون را پیدا کنید. بفهمین که کی هستین، به  چی علاقمندین و تواناییهای واقعیتون رو در نظر بگیرین.

 توی این راه از نصیحت و پیشنهاد افراد موفق و البته دلسوز استفاده کنین. جدی و ثابت قدم باشین و هرگز تسلیم نشین. فراموش نکنین اهدافتون باید واقعی و شدنی باشن.

و  البته اول و آخر این پروسه از خدای بزرگ که قدرت مطلق هستن طلب یاری کنین که حتما کمکتون خواهند کرد. 

شک‌ نکنین با تلاش فراوان موفق خواهید شد.

٢١,٧٧٢
طلایی
١١
نقره‌ای
١٤١
برنزی
٢٣٩
تاریخ
٤ ماه پیش

پاسخ شما