دیکشنری

امتیاز
امتیاز در دیکشنری
٠
رتبه
رتبه در دیکشنری
٠
لایک
لایک
٠
دیس‌لایک
دیس‌لایک
٠

بپرس

امتیاز
امتیاز در بپرس
١٩٦
رتبه
رتبه در بپرس
٣٣١
لایک
لایک
١٧
دیس‌لایک
دیس‌لایک
١

جدیدترین پیشنهادها

پیشنهادی موجود نیست.

جدیدترین ترجمه‌ها

ترجمه‌ای موجود نیست.

جدیدترین پرسش‌ها

٠ رأی
٤ پاسخ
١٨٤ بازدید

معنی keep it on the air چیه؟ نه در اینترنت میاره و نه در آبادیس. ممنون میشم پاسختون رو بفرستین. از اونجایی که معلومه  فکر کنم جمله ی زیر یه نوع اصطلاح باشه. Keep it on the air

٧ ماه پیش
٠ رأی
٤ پاسخ
٢٩١ بازدید

خودم هم نمیدونم که quiet  و silent چه تفاوتی دارند. چون این ها عین هم معنی میدن ولی در عین حال کاملا در جاهای مختلفی بکار میرن و بکار بردن هر یک از اینها به جای یکدیگر هم اشتباهه. علتش چیه؟ فرق این دو تو چیه؟

٧ ماه پیش
٧ رأی
تیک ١٣ پاسخ
٧٩٧ بازدید

چرا در بیشتر گفت و گو های انگلیسی به جای " are you ok "  از " you ok " استفاده میکنند؟  در حالی که از نظر گرامری می بایست از (to (be استفاده  کرد. در کل سوال من این هست که چرا به جای "are you ok" از  ساختار زیر استفاده می کنند؟ You ok? 

٧ ماه پیش
٠ رأی
تیک ٣ پاسخ
١٧٦ بازدید
٠ رأی
تیک ٣ پاسخ
١٤٩ بازدید

جدیدترین پاسخ‌ها

٣ رأی
تیک ٢ پاسخ
١٩٠ بازدید

آیا در ساختار " on one'sown " میتوان به جای one's   که همان جای خالی ضمایر می باشد از us   یا their   نیز استفاده کرد یا بهتر است که فقط از     my   و your   استفاده کنیم؟ 

٨ ماه پیش
١ رأی

خیلی ممنون بابت پاسختون.

٨ ماه پیش
٨ رأی
٧ پاسخ
٥١٥ بازدید

دوستان اگر هرکدومتون انگلیسی رو به صورت خودآموز یاد گرفتید یا درحال یادگیری هستید، خوشحال میشم تجربه تون رو باهام در اشتراک بذارید. تا به حال چه روش هایی براتون موثر بوده؟   خودم برای یادگیری ...

٨ ماه پیش
٤ رأی

بسیار هم جالب و موثر به نظر میاد ... روش خوبی هست. باید امتحانش کرد.  در ضمن ممنون میشم درصورتی که تونستین به سوالات من که با همین نام نوشته شده ، جواب بدین.

٨ ماه پیش
١ رأی
تیک ٣ پاسخ
٥٢٠ بازدید

بدیهی است که هر دو واژگان (" Horrible "   و " Terrible ") معنای یکسانی دارند اما تفاوت در مفهوم آنها و موقعیت (جمله) های  استفاده  شده است. درواقع هر دو واژگان با  معنای یکسان در جاها  و جملات مختلفی استفاده میشود. حال دلیل این امر چیست؟ 

٨ ماه پیش
٢ رأی

خیلی ممنون بله کاملا پاسختون درست و منطقی هست. ممنون بابت همکاری و پاسختون.

٨ ماه پیش