پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٥٢١)
( خرده فروشی ) تقاضای جایگزین شده وقتی کالایی در فروشگاه آجری یا آنلاین نیست مصرف کننده آن را با کالای مشابه دیگری جایگزین می کند. این تقاضا را تقاض ...
( خرده فروشی ) اضافه کردن به لیست کالای انتخاب شده برای فروشگاه ( آجری و آنلاین یا فراگیر )
نشان و جایگزین
( خرده فروشی ) فروشگاه اینترنتی در مقابل فروشگاه آجری ( bricks and mortar store )
( خرده فروشی ) ( بازرگانی ) منبع یابی، یافتن تامین کننده
( مارکتینگ ) رویگردانی ( از کسب وکاری به سوی رقیب )
( خرده فروشی ) کالاهایی با تمایل بالا از سوی مصرف کننده که با کالاهای دیگری حتی مشابه ولی به جز خود آن قابل جایگزینی نیست.
( خرده فروشی ) تقاضای با شدت بالا به کالایی که با کالای دیگری حتی مشابه ولی به جز خود آن قابل جایگزینی نیست.
( خرده فروشی ) ناموجودی
( خرده فروشی ) ( انبار ) ( تولید ) هزینه واحد قیمتی است که یک شرکت برای تولید، ذخیره و فروش یک واحد از یک محصول خاص متحمل شده است. هزینه های واحد ش ...
( خرده فروشی ) هزینه های نگهداری ( چه در انبار چه در فروشگاه )
( خرده فروشی ) ( انبار ) هزینه ضایعات هزینه ای که نابود کردن کالای راکدی که یا تاریخ آنها منقضی شده است یا خراب شده اند در فروشگاه یا انبار برای خرد ...
( خرده فروشی ) کالای راکد کالای مازاد بر تقاضای مشتری که مانده است.
فنی و جزیی در مقایسه با استراتژی که کلان بودن را متبادر می کند.
( خرده فروشی ) جوربودن و کامل بودن جنس و موجودی در فروشگاه
اثرات تعدیل کننده پارمترهایی که بر روی یکدیگر اثر می گذارند و اثرات یکدیگر را تحت الشعاع یا تحت تاثیر قرار می دهند.
( بازاریابی ) ( خرده فروشی ) روانشناسی مصرف کننده به فرآیندهایی اشاره دارد که توسط مشتریان نهایی ( مصرف کننده ) و مشتریان ( مغازه داران ) برای انتخ ...
( خرده فروشی ) به تعویق انداختن ( خرید بعدی به دلیل تجربه خرید بد قبلی )
( خرده فروشی ) پشیمانی بعد از خرید در فروشگا های زنجیره ای بزرگ معمولا فروش های ویژه موجب می شود که مشتریان به جای خرید آنچه نیاز دارند به آنچه خرید ...
( خرده فروشی ) سبک وسنگین کردن تصمیمات برای انتخاب میان دو گزینه ( کالا ) ی مشابه
( خرده فروشی ) مشقت شناختی به این معنا که وقتی تعداد انتخابها برای مشتریان در فروشگاه زیاد می شود تصمیم گیری برای آنها را دشوارتر می کند.
( خرده فروشی ) کالای موجود در گروه کالا سلسه مراتب به این شرح است: assortment - مجموعه کالای گزینش شده که به چند category - گروه کالا تقسیم می شود و ...
( خرده فروشی ) خرید آنلاین و دریافت کالا از فروشگاه
( خرده فروشی ) اینترنتی خرید کنید و حضوری دریافت کنید.
( خرده فروشی ) ( تولید ) ( زنجیره ی تامین ) زمان لازم برای تحویل سفارش
( خرده فروشی ) ( تولید ) تعداد کالای ارسالی یا تولیدی در هر نوبت
( خرده فروشی ) انبار ضایعات
( خرده فروشی ) نابودن کردن موجودی کالای فاسد یا منقضی شده یا مساله دار برای اطمینان از عدم بازگشت آن به فروش
( خرده فروشی ) منطقه و محدوده ( در شلف یا فروشگاه )
( خرده فروشی ) تحویل ( به مشتری ) ، منتقل ( به شلف )
( خرده فروشی ) انبارک
( خرده فروشی ) تامین مجدد موجودی فروش رفته
( خرده فروشی ) تعداد در کارتنی که تولید کننده کالا را بسته بندی می کنند و خرده فروش به همان اندازه بدون باز کردن کارتن به فروشگاه ارسال می کند
به شرح ذیل است:
توأمان
نوبت چیزی شدن
توازن
از ( واقعیت ) دور بودن، انتزاعی بودن، غیرعملیاتی بودن
( خرده فروشی ) مدیریت گروه بندی کالا
( خرده فروشی ) مدیریت ( چیدمان و وجه دهی کالا در ) قفسه
( خرده فروشی ) میزان فضای اعطا شده به وجه ( فیس ) کالا نواحی تخصیص داده شده به وجه کالا ( در شلف )
( خرده فروشی ) وجه دهی ( به کالا در شلف )
( خرده فروشی ) صندوق فروش ( که توسط خود مشتری سفارش در آن ثبت می شود )
( خرده فروشی ) صندوق فروش ( که توسط خود مشتری سفارش در آن ثبت می شود )
( خرده فروشی ) صندوق داران
( خرده فروشی ) کارکنان فروشگاهی که مسئول پرکردن و چیدمان قفسه ها هستند
( خرده فروشی ) انبارک داخل فروشگاه در مقابل warehouse که به انبارهای بزرگ خرده فروش اشاره دارد.
( خرده فروشی ) انبار بزرگ خرده فروش در مقابل superstores که به انبارهای کوچکتر خود فروشگاه اشاره دارد و در اصطلاح از واژه انبارک برای آن استفاده می ش ...
( خرده فروشی ) اقلام فروشگاهی به طور خلاصه SKU
( خرده فروشی ) الگوهای انباشتگی ( و روی هم قرارگرفتن کالا در شلف فروشگاهی ) ( اینکه افقی یا عمودی چیدمان شوند و چگونه روی هم قرار گیرند )