پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٥٠٦)
اثرات تعدیل کننده پارمترهایی که بر روی یکدیگر اثر می گذارند و اثرات یکدیگر را تحت الشعاع یا تحت تاثیر قرار می دهند.
( بازاریابی ) ( خرده فروشی ) روانشناسی مصرف کننده به فرآیندهایی اشاره دارد که توسط مشتریان نهایی ( مصرف کننده ) و مشتریان ( مغازه داران ) برای انتخ ...
( خرده فروشی ) به تعویق انداختن ( خرید بعدی به دلیل تجربه خرید بد قبلی )
( خرده فروشی ) پشیمانی بعد از خرید در فروشگا های زنجیره ای بزرگ معمولا فروش های ویژه موجب می شود که مشتریان به جای خرید آنچه نیاز دارند به آنچه خرید ...
( خرده فروشی ) سبک وسنگین کردن تصمیمات برای انتخاب میان دو گزینه ( کالا ) ی مشابه
( خرده فروشی ) مشقت شناختی به این معنا که وقتی تعداد انتخابها برای مشتریان در فروشگاه زیاد می شود تصمیم گیری برای آنها را دشوارتر می کند.
( خرده فروشی ) کالای موجود در گروه کالا سلسه مراتب به این شرح است: assortment - مجموعه کالای گزینش شده که به چند category - گروه کالا تقسیم می شود و ...
( خرده فروشی ) خرید آنلاین و دریافت کالا از فروشگاه
( خرده فروشی ) اینترنتی خرید کنید و حضوری دریافت کنید.
( خرده فروشی ) ( تولید ) ( زنجیره ی تامین ) زمان لازم برای تحویل سفارش
( خرده فروشی ) ( تولید ) تعداد کالای ارسالی یا تولیدی در هر نوبت
( خرده فروشی ) انبار ضایعات
( خرده فروشی ) نابودن کردن موجودی کالای فاسد یا منقضی شده یا مساله دار برای اطمینان از عدم بازگشت آن به فروش
( خرده فروشی ) منطقه و محدوده ( در شلف یا فروشگاه )
( خرده فروشی ) تحویل ( به مشتری ) ، منتقل ( به شلف )
( خرده فروشی ) انبارک
( خرده فروشی ) تامین مجدد موجودی فروش رفته
( خرده فروشی ) تعداد در کارتنی که تولید کننده کالا را بسته بندی می کنند و خرده فروش به همان اندازه بدون باز کردن کارتن به فروشگاه ارسال می کند
به شرح ذیل است:
توأمان
نوبت چیزی شدن
توازن
از ( واقعیت ) دور بودن، انتزاعی بودن، غیرعملیاتی بودن
( خرده فروشی ) مدیریت گروه بندی کالا
( خرده فروشی ) مدیریت ( چیدمان و وجه دهی کالا در ) قفسه
( خرده فروشی ) میزان فضای اعطا شده به وجه ( فیس ) کالا نواحی تخصیص داده شده به وجه کالا ( در شلف )
( خرده فروشی ) وجه دهی ( به کالا در شلف )
( خرده فروشی ) صندوق فروش ( که توسط خود مشتری سفارش در آن ثبت می شود )
( خرده فروشی ) صندوق فروش ( که توسط خود مشتری سفارش در آن ثبت می شود )
( خرده فروشی ) صندوق داران
( خرده فروشی ) کارکنان فروشگاهی که مسئول پرکردن و چیدمان قفسه ها هستند
( خرده فروشی ) انبارک داخل فروشگاه در مقابل warehouse که به انبارهای بزرگ خرده فروش اشاره دارد.
( خرده فروشی ) انبار بزرگ خرده فروش در مقابل superstores که به انبارهای کوچکتر خود فروشگاه اشاره دارد و در اصطلاح از واژه انبارک برای آن استفاده می ش ...
( خرده فروشی ) اقلام فروشگاهی به طور خلاصه SKU
( خرده فروشی ) الگوهای انباشتگی ( و روی هم قرارگرفتن کالا در شلف فروشگاهی ) ( اینکه افقی یا عمودی چیدمان شوند و چگونه روی هم قرار گیرند )
( خرده فروشی ) مکان های قرارگیری ( کالا ) در قفسه
( خرده فروشی ) جهت نمایش کالا ( این که کالا را در شلف چگونه چیده شود افق یا عمودی و از کدام وجه )
( خرده فروشی ) جایگزینی ( یک کالا با کالای دیگر )
( مارکتینگ ) ( خرده فروشی ) مطلوبیت مصرف کننده
( ریاضی ) گیرافتادن ( در حل مساله )
( کسب وکار ) ( خرده فروشی ) بازده، سود، منفعت
قراردادن
( ریاضیات و آمار ) آزمون های عدد رقمی
( خرده فروشی ) کسری کالا، ناموجودی
بخشی
( خرده فروشی ) افتتاح فروشگاه جدید
( خرده فروشی ) محل فروشگاه
( خرده فروشی ) پدیده ایجاد حاشیه سود مضاعف به این معنا که تولید کننده یا تامین کننده مجبور هستند برای عرضه در خرده فروشی قیمت ها را بالا ببرند یا سود ...
( مارکتینگ ) برند پویا
( خرده فروشی ) تبلیغات نمایشی ( مانند بنر و پوستر و تراکت و . . . )