پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٥٠٦)
( ریاضی ) ( مدل سازی ) نمادگذاری
( خرده فروشی ) سطح موجودی انبار
( خرده فروشی ) تقاضای قطعی ( نوعی از پیش بینی تقاضا که در آن تقضا ثابت و قطعی پیش بینی می شود در مقابل تقاضای احتمالی ( stochastic demand ) )
( خرده فروشی ) تقاضای احتمالی ( در مقابل تقاضای قطعی ( deterministic demand ) )
( خرده فروشی ) جورچینی ( سفارش اینترنتی توسط کارمند فروشگاه ( جورچین )
( خرده فروشی ) انتقال ( میان ) کانال ( در سفر مشتری ) برای مثال سفارش در کانالی ( اینترنتی یا آجری ) یا تحویل در کانال دیگر ( آجری یا اینترنتی ) و م ...
( خرده فروشی ) گزینه های تکمیلی ( در سفارش اینترنتی ) برای مثال سفارش اینترنتی و تحویل در فروشگاه.
( خرده فروشی ) انواع حالات تحویل ( در سفارش اینترنتی ) ۱ - تحویل درب منزل ( in the form of home ) ۲ - تحویل از فروشگاه ( shipments from store )
( خرده فروشی ) ( سفارش گذاری اینترنتی و ) تحویل محموله از فروشگاه
( خرده فروشی ) تحویل درب منزل
( خرده فروشی ) همان ( کالا در کانال دیگر منظور کالای مشابه نیست! )
( خرده فروشی ) ناموجود
( خرده فروشی ) جایگزینی ( کالای ناموجود با خود آن یا کالای مشابه آن ) در کانال دیگر، جایگزینی میان کانالی برای مثال وقتی کالای مورد نظر مشتری در کان ...
( خرده فروشی ) جایگزینی ( کالای ناموجود با کالای مشابه ) در یک کانال برای مثال وقتی مشتری کالایی که در خرید آجری/ اینترنتی وجود ندارد آن را با مشابه ...
( خرده فروشی ) میان کانالی به معنای انتقال از کانالی به کانال دیگر است و وقتی این انتقال موجب تغییری در مولفه های خرید نشود کانال فراگیر ( اومنی چنل ...
( خرده فروشی ) در سراسر کانالها در اومنی چنل ( کانال فراگیر و یکپارچه شده ) وقتی مشتری می تواند از میان هر دو کانال آجری یا اینترنتی بدون تفاوت در ت ...
( خرده فروشی ) کانال فراگیر، کانال یکپارچه، همه کاناله وقتی خرده فروش چندکاناله ( که کانال آجری و کانال اینترنتی دارد ) بتواند به گونه ای میان آنها ...
( خرده فروشی ) جایگزینی میان کانالی ( کالا ) ( در خرده فروشی کانال فراگیر ( اومنی چنل ) ) وقتی کالایی در کانال آجری یا آنلاین موجود نباشد و در کان ...
( خرده فروشی ) ( انبار ) مازاد موجودی وقتی در پیش بینی تقاضا دچار اشتباه شویم یا اتفاق پیش بینی نشده ای موجب شود که موجودی ذخیره شده در زمان پیش بین ...
رویکرد exploration - exploitation : بهره برداری - کشف هر زمان که با امتحان کردن چیزها در مورد جهان بیاموزید، موازنه کشف یا بهره برداری یک معضل اساسی ...
کشف رویکرد exploration - exploitation : بهره برداری - کشف هر زمان که با امتحان کردن چیزها در مورد جهان بیاموزید، موازنه اکتشاف یا بهره برداری یک معض ...
بهره برداری رویکرد exploration - exploitation : بهره برداری - کشف هر زمان که با امتحان کردن چیزها در مورد جهان بیاموزید، موازنه اکتشاف یا بهره بردار ...
( بازاریابی ) لحظه حقیقت ( MOT ) در زبان بازاریابی برای هر فرصتی است که یک مشتری ( یا مشتری بالقوه ) برای ایجاد تصوری در مورد یک شرکت، نام تجاری، م ...
( مارکتینگ ) برتری ( برندی به نسبت برند دیگر ) بدون برتری برند، مردم برند شما را در لحظه حقیقت ( زمان خرید ) انتخاب نخواهند کرد
( خرده فروشی ) راهروی میان شلف ها
( خرده فروشی ) چیدمان کالا در شلف
( خرده فروشی ) اثرات متقابل تقاضا در فضای شلف اثرات تقاضای متقابل، تأثیر تغییر در فضای اختصاص داده شده به یک کالا، بر تقاضای سایر اقلام را توصیف می ...
( خرده فروشی ) محصولات کندگردش در مقابل محصولات تند گردش ( fast - moving items )
( خرده فروشی ) محصولات تندگردش در مقابل محصولات کند گردش ( slow - moving items )
( خرده فروشی ) خواروبار، خوراکی، غذایی
( خرده فروشی ) بی تفاوت و بی کشش
( خرده فروشی ) کشش فضای شلف تاثیر محل قرارگیری کال در طبقات و میزان وجه دهی به آن در شلف فروشگاه آجری که موجب افزایش فروش می شود.
( خرده فروشی ) تعداد وجه کالا ( که در شلف قرار می گیرد و مابقی آن در پشت آن چیده می شود. )
اندازه، مقدار، میزان
( خرده فروشی ) ناموجودی به دلیل فروش ( نه لیست نشدن )
( خرده فروشی ) تقاضای جایگزین شده وقتی کالایی در فروشگاه آجری یا آنلاین نیست مصرف کننده آن را با کالای مشابه دیگری جایگزین می کند. این تقاضا را تقاض ...
( خرده فروشی ) اضافه کردن به لیست کالای انتخاب شده برای فروشگاه ( آجری و آنلاین یا فراگیر )
نشان و جایگزین
( خرده فروشی ) فروشگاه اینترنتی در مقابل فروشگاه آجری ( bricks and mortar store )
( خرده فروشی ) ( بازرگانی ) منبع یابی، یافتن تامین کننده
( مارکتینگ ) رویگردانی ( از کسب وکاری به سوی رقیب )
( خرده فروشی ) کالاهایی با تمایل بالا از سوی مصرف کننده که با کالاهای دیگری حتی مشابه ولی به جز خود آن قابل جایگزینی نیست.
( خرده فروشی ) تقاضای با شدت بالا به کالایی که با کالای دیگری حتی مشابه ولی به جز خود آن قابل جایگزینی نیست.
( خرده فروشی ) ناموجودی
( خرده فروشی ) ( انبار ) ( تولید ) هزینه واحد قیمتی است که یک شرکت برای تولید، ذخیره و فروش یک واحد از یک محصول خاص متحمل شده است. هزینه های واحد ش ...
( خرده فروشی ) هزینه های نگهداری ( چه در انبار چه در فروشگاه )
( خرده فروشی ) ( انبار ) هزینه ضایعات هزینه ای که نابود کردن کالای راکدی که یا تاریخ آنها منقضی شده است یا خراب شده اند در فروشگاه یا انبار برای خرد ...
( خرده فروشی ) کالای راکد کالای مازاد بر تقاضای مشتری که مانده است.
فنی و جزیی در مقایسه با استراتژی که کلان بودن را متبادر می کند.
( خرده فروشی ) جوربودن و کامل بودن جنس و موجودی در فروشگاه