پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٥٠٦)
( مارکتینگ ) ( رفتار مصرف کننده ) تعویض کننده برند. منظور مشتری که به دلیل قیمت یا چیزهایی شبیه به این برند خود را تعویض می کند و به آن وفاداری ندارد.
( مارکتینگ ) تحرکات بازاریابی شامل کمپین ها، تخفیفات و . . .
( خرده فروشی ) کارکنان خط مقدم، کارکنان فروشگاه که با مصرف کنندگان در تماس هستند.
( خرده فروشی ) ( مارکتینگ ) ارزش دریافت شده توسط مصرف کننده در مقابل پول هزینه شده
( خرده فروشی ) مخفف Service Performance به معنای عملکرد خدمات است.
( مارکتینگ ) ( رفتارمصرف کننده ) کم حرف و انزواطلب
( خرده فروشی ) کالای تفریحی
( خرده فروشی ) کالای نهایی یا کالای مصرفی ( consumer goods ) ، در اقتصاد به کالاهایی اطلاق می شود، که برای تأمین خواسته ها یا نیازمندی های مصرف کنندگ ...
( خرده فروشی ) کالای مصرفی یا کالای نهایی ( Final good ) ، در اقتصاد به کالاهایی اطلاق می شود، که برای تأمین خواسته ها یا نیازمندی های مصرف کنندگان، ...
( خرده فروشی ) محصولات برای اوقات فراغت شامل تجهیزات ورزشی، دوچرخه، اسباب بازی و سایر محصولات و تجهیزات مرتبط است.
دایم، همیشگی، مانند قبل
استفاده از یک کالا برای مثال exercise of durable goods یعنی استفاده از کالای بادوام.
( خرده فروشی ) کالای بادوام در مقابل کالای مصرفی FMCG
( خرده فروشی ) تولید کننده منظور کسی است که کالاهای تولیدی خود را می فروشد
( خرده فروشی ) مشتریان با تکرار خرید، مشتریان وفادار در مقابل مشتریان گذری non - frequent customers
( خرده فروشی ) مشتریان گذری در مقابل مشتریان با تکرار خرید، مشتریان وفادار frequent customers
داده های اولیه به داده های دست اولی اطلاق می شود که توسط خود محقق جمع آوری شده است در حالیکه داده ثانویه به معنای داده هایی است که قبلاً توسط شخص دیگ ...
داده های ثانویه اطلاعاتی هستند که از قبل وجود داشته اند. این داده ها توسط افراد یا سازمان های دیگر برای هدفی متفاوت جمع آوری می شوند. معمولاً به راحت ...
( خرده فروشی ) مرجوعی عودت کالا توسط مشتری به خرده فروش و عودت کالا توسط خرده فروشی به تامین کننده
مقیاس افزایی برق آسا
( شبیه سازی ) ( بهینه سازی ) داده ساختگی در مقابل داده تجربی ( واقعی ) ( empirical )
( شبیه سازی ) ( بهینه سازی ) داده تجربی ( واقعی ) در مقابل داده ساختگی ( synthetic )
مرکز پردازش در تجارت الکترونیک به محلی عمدتا در انبارهای خرده فروشان برخط اطلاق می شود که وظیفه ی تامین و بسته بندی و ارسال سفارشات مشتریان برخط در آ ...
مرکز پردازش در فروش آنلاین محلی است که در آن سفارش های مشتریان آماده و از آنجا ارسال می شود. در بیشتر مواقع این محل در انبار قرار دارد.
( خرده فروشی ) کالای هیجانی و هوسی مانند چیپس و پفک و تنقلات
( ریاضی ) ( آمار ) تجمعی
( مارکتینگ ) تئوری تنظیم پشیمانی که پشیمانی را از احساسات مرتبط متمایز می کند، شرایطی را که تحت آن حس پشیمانی احساس می شود، جنبه هایی از تصمیمی که ...
( مارکتینگ ) نظریه احساسات به عنوان اطلاعات نقش تجارب ذهنی از جمله حالات، عواطف، تجربیات فراشناختی و احساسات بدنی را در قضاوت مفهوم سازی می کند. فرض ...
( مارکتینگ ) نظریه انتظار - عدم تایید مشتری قیمت را با انتظاری که از محصول اعم از کالا و خدمت دارد مقایسه می کند و احساس ( ادراک ) رضایت فقط وقتی رخ ...
( مارکتینگ ) ( خرده فروشی ) فروش ویژه
( مارکتینگ ) ترویج یا پیشبرد شامل فعالیت هایی می شود که مزایای محصول ( کالا یا خدمت ) را به آگاهی می رساند و مشتریان هدف را تشویق به خرید آن می کند. ...
( خرده فروشی ) سبد محصولات
یک متغیر برون زا متغیری است که مقدار یا ارزش آن خارج از مدل تعیین می شود و به مدل تحمیل می شود برای مثال در مدل ساده ی عرضه و تقاضا، تغییر در سلیقه م ...
( ریاضیات ) ( احتمالات ) مجموعه جعبه ابهام جعبه ابهام یک ابزار نرم افزاری است که عدم قطعیت در آزمایش های آزمایشگاهی را به تصویر می کشد
( ریاضی ) شبه هذلولی
uncertainty عدم اطمینان به این معنی است که چیزی را نمی دانیم. stochasticity تصادفی بودن به معنای تغییر آن به روش هایی است که به طور کامل قابل پیش بین ...
فی البداهه
( خرده فروشی ) تقاضایی که به کشش فضا مرتبط است منظور این است که جایگاه کالا در شلف برای مثال EYE level یا مثلا KNEE level بودن در میزان تقاضای مصرف ک ...
( خرده فروشی ) تجدید موجودی
( خرده فروشی ) بازتامین
( خرده فروشی ) ( خرده فروشی آنلاین ) رزرو آنلاین و دریافت و پرداخت در فروشگاه برای خرید کالاهای خاص و پرفروش که دلیوری و ارسال ندارند.
( خرده فروشی ) ایستگاه دیجیتالی سفارش کالاهای اضافی که در فروشگاه نیست. در این شیوه مشتری سفارش را در این ایستگاه دیجیتال در فروشگاه می گذارد و در خا ...
Digital Assortment Extension ( خرده فروشی ) ایستگاه دیجیتالی سفارش کالاهای اضافی که در فروشگاه نیست. در این شیوه مشتری سفارش را در این ایستگاه دیجیتا ...
Buy Online Pick - up in Store: اشاره به یکی از روش های خرید در خرده فروشی اومنی چنل دارد که در آن مشتری آنلاین سفارش می دهد و کالا را در فروشگاه دریا ...
( خرده فروشی ) ( خرده فروشی آنلاین ) قفسه یا کمد قفل دار مخصوص دریافت محموله یا خرید های آنلاین یک صندوق پستی خودکار است که به کاربران امکان می دهد ...
( خرده فروشی ) چینش کالا ( در قفسه یا وب سایت )
( خرده فروشی ) چینش ( کالا در قفسه یا وب سایت )
دوپولی نوعی از انحصارطلبی است که در آن دو شرکت کنترل و انحصار بیشتر بازار اگر نه همه آن را در اختیار دارند.
( خرده فروشی ) حمایت در یا انصراف مشتری از ادامه بازدید از فروشگاه ( در نبود کالا یا خدمتی که مدنظر دارد )
( خرده فروشی آنلاین ) ( تجارت الکترونیک ) تحویل آخرین مایل ( لجستیک آخرین مایل ) که می توانیم در فارسی تحویل در کیلومتر آخر یا نزدیکترین فاصله به مشت ...