پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٥٢١)
( خرده فروشی ) ( سودوزیان ) استهلاک
هلدینگ، شرکت مادر
( استارتاپ ) اخلالگر شرکت یا مدلی که کل صنعت و یا اکو سیستم را دگرگون می کند مثلا اسنپ که صنعت حمل و نقل سنتی و آژانس ها را زیرورو کرد
( خرده فروشی ) نمایش محصولات
کارت های نقدی کارت های نقدی ( Debit cards ) که به شما این امکان را می دهند که با استفاده از وجوهی که در بانک سپرده گذاری کرده اید، پول خرج کنید. کار ...
کارت های اعتباری کارت های اعتباری ( Credit cards ) به شما این امکان را می دهند که از صادرکننده کارت تا سقف مشخصی برای خرید اقلام یا برداشت پول نقد و ...
بانکداری اینترنتی، اینترنت بانک
( خرده فروشی ) مخفف equated monthly installment به معنای خرید قسطی
( خرده فروشی ) خریدن کنایه از خرید را به دوش گرفتن
( تحقیق ) چهارچوب
( خرده فروشی ) ( مارکتینگ ) دوره طرح منظور زمان شروع و پایان طرح های مارکتینگی است.
( خرده فروشی ) ( مارکتینگ ) طرح های غیرتخفیفی استراتژی هایی مانند تبلیغات، کارکنان فروش، موقعیت های مناسب، تبلیغات فروش، کوپن ها، سفارش های ویژه، هد ...
( خرده فروشی ) نظام تعویض کالا برای مثال تعویض یک لوازم خانگی کهنه با مدل جدیدتر در قبال تخفیف بابت مدل قدیمی. این می تواند شامل کالاهای خود عرضه کنن ...
( خرده فروشی ) ( مارکتینگ ) قیمت شکنی. فروش کالا در برخی مواقع به دلایل مختلف پایینتر از قیمت متعارف
( مارکتینگ ) ( رفتار مصرف کننده ) تعویض کننده برند. منظور مشتری که به دلیل قیمت یا چیزهایی شبیه به این برند خود را تعویض می کند و به آن وفاداری ندارد.
( مارکتینگ ) تحرکات بازاریابی شامل کمپین ها، تخفیفات و . . .
( خرده فروشی ) کارکنان خط مقدم، کارکنان فروشگاه که با مصرف کنندگان در تماس هستند.
( خرده فروشی ) ( مارکتینگ ) ارزش دریافت شده توسط مصرف کننده در مقابل پول هزینه شده
( خرده فروشی ) مخفف Service Performance به معنای عملکرد خدمات است.
( مارکتینگ ) ( رفتارمصرف کننده ) کم حرف و انزواطلب
( خرده فروشی ) کالای تفریحی
( خرده فروشی ) کالای نهایی یا کالای مصرفی ( consumer goods ) ، در اقتصاد به کالاهایی اطلاق می شود، که برای تأمین خواسته ها یا نیازمندی های مصرف کنندگ ...
( خرده فروشی ) کالای مصرفی یا کالای نهایی ( Final good ) ، در اقتصاد به کالاهایی اطلاق می شود، که برای تأمین خواسته ها یا نیازمندی های مصرف کنندگان، ...
( خرده فروشی ) محصولات برای اوقات فراغت شامل تجهیزات ورزشی، دوچرخه، اسباب بازی و سایر محصولات و تجهیزات مرتبط است.
دایم، همیشگی، مانند قبل
استفاده از یک کالا برای مثال exercise of durable goods یعنی استفاده از کالای بادوام.
( خرده فروشی ) کالای بادوام در مقابل کالای مصرفی FMCG
( خرده فروشی ) تولید کننده منظور کسی است که کالاهای تولیدی خود را می فروشد
( خرده فروشی ) مشتریان با تکرار خرید، مشتریان وفادار در مقابل مشتریان گذری non - frequent customers
( خرده فروشی ) مشتریان گذری در مقابل مشتریان با تکرار خرید، مشتریان وفادار frequent customers
داده های اولیه به داده های دست اولی اطلاق می شود که توسط خود محقق جمع آوری شده است در حالیکه داده ثانویه به معنای داده هایی است که قبلاً توسط شخص دیگ ...
داده های ثانویه اطلاعاتی هستند که از قبل وجود داشته اند. این داده ها توسط افراد یا سازمان های دیگر برای هدفی متفاوت جمع آوری می شوند. معمولاً به راحت ...
( خرده فروشی ) مرجوعی عودت کالا توسط مشتری به خرده فروش و عودت کالا توسط خرده فروشی به تامین کننده
مقیاس افزایی برق آسا
( شبیه سازی ) ( بهینه سازی ) داده ساختگی در مقابل داده تجربی ( واقعی ) ( empirical )
( شبیه سازی ) ( بهینه سازی ) داده تجربی ( واقعی ) در مقابل داده ساختگی ( synthetic )
مرکز پردازش در تجارت الکترونیک به محلی عمدتا در انبارهای خرده فروشان برخط اطلاق می شود که وظیفه ی تامین و بسته بندی و ارسال سفارشات مشتریان برخط در آ ...
مرکز پردازش در فروش آنلاین محلی است که در آن سفارش های مشتریان آماده و از آنجا ارسال می شود. در بیشتر مواقع این محل در انبار قرار دارد.
( خرده فروشی ) کالای هیجانی و هوسی مانند چیپس و پفک و تنقلات
( ریاضی ) ( آمار ) تجمعی
( مارکتینگ ) تئوری تنظیم پشیمانی که پشیمانی را از احساسات مرتبط متمایز می کند، شرایطی را که تحت آن حس پشیمانی احساس می شود، جنبه هایی از تصمیمی که ...
( مارکتینگ ) نظریه احساسات به عنوان اطلاعات نقش تجارب ذهنی از جمله حالات، عواطف، تجربیات فراشناختی و احساسات بدنی را در قضاوت مفهوم سازی می کند. فرض ...
( مارکتینگ ) نظریه انتظار - عدم تایید مشتری قیمت را با انتظاری که از محصول اعم از کالا و خدمت دارد مقایسه می کند و احساس ( ادراک ) رضایت فقط وقتی رخ ...
( مارکتینگ ) ( خرده فروشی ) فروش ویژه
( مارکتینگ ) ترویج یا پیشبرد شامل فعالیت هایی می شود که مزایای محصول ( کالا یا خدمت ) را به آگاهی می رساند و مشتریان هدف را تشویق به خرید آن می کند. ...
( خرده فروشی ) سبد محصولات
یک متغیر برون زا متغیری است که مقدار یا ارزش آن خارج از مدل تعیین می شود و به مدل تحمیل می شود برای مثال در مدل ساده ی عرضه و تقاضا، تغییر در سلیقه م ...
( ریاضیات ) ( احتمالات ) مجموعه جعبه ابهام جعبه ابهام یک ابزار نرم افزاری است که عدم قطعیت در آزمایش های آزمایشگاهی را به تصویر می کشد
( ریاضی ) شبه هذلولی