پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٥٢٨)
( خرده فروشی ) فروشگاه های انحصاری برند
مترادف کندی هست ولی درش ارزش داوری منفی کندی نیست به نظرم عنوان کتاب تفکر کند، تفکر سریع بهتره به تفکر بطیء و تفکر سریع تبدیل بشه
( خرده فروشی ) فروشگاه هایی که چند برند را عرضه می کنند در برابر SBO که چند برند را عرضه می کند. مثالهای ایرانیش می شود برند شاپ های اسنوا و دوو در ...
( خرده فروشی ) برندشاپ، فروشگاهی که فقط یک برند را عرضه می کند در برابر MBO که چند برند را عرضه می کند. مثالهای ایرانیش می شود برند شاپ های اسنوا و ...
( ژئو مارکتینگ ) ناحیه، قلمرو، محدوده، پوشه جغرافیایی به محدوده ای که در ژئو مارکتینگ برای تعیین دسترسی مشتریان به یک نقطه فروش ترسیم می شود گفته می ...
در زبان انگلیسی، "capture" و "grab" هر دو به معنای "گرفتن" هستند، اما تفاوت هایی در میزان دقت، شدت، هدفمندی، و بار احساسی یا تصویری دارند. در ادامه ت ...
شمردن
خلق کارایی
سیاست گذاری
هیات همکاری
ارایه دهنده ( فراهم آورنده ) خدمت
مشارکت در کسب وکار
جهت گیری
صفت مشبه است و بر صفتی دلالت دارد کهبه صورت همیشگی برای موصوف وجود دارد. بر این اساس بهترین معنی برای آن ( ( نعمت وسیع و فراوان پایان نیافتنی ) ) است ...
( مدیریت ) ( سازمان ) عارضه یابی
( خرده فروشی ) خرید قسطی الان بخر بعدا پرداخت کن
( خرده فروشی ) ( زنجیره تامین ) کسری کالا، کسری موجودی
( خرده فروشی ) قالب متوسط خرده فروشی Medium format retail
( خرده فروشی ) قالب فروشگاهی بزرگ Larg format retail
( خرده فروشی ) Shop in shop
( مارکتینگ ) همکاری زمانی اتفاق می افتاد که دو شرکت معمولا در دو صنعت متفاوت مشتریان خورد را با هم در میان می گذارند. مثلا یک شرکت در صنعت وی اودی به ...
( مدیریت پروژه ) زیرپروژه، پروژه های فرعی منظور این است که با اجرای این زیرپروژه ها پروژه اصلی یا کلان پروژه محقق می شود. در واقع با پروژه ای طرف هست ...
ساختار شکست کار
( مارکتینگ ) ( خرده فروشی ) ( خرده فروشی آنلاین ) معرفی مشتری در این تکینک فروش، مشتری بالقوه یا بالفعل در ازای دریافت جایزه یا تخفیف مازاد متقاعد ...
( خرده فروشی ) کالای راکد
( خرده فروشی ) حراجی فروشگاه یا کالاهایی که به دلیلی مانند اتمام فصل و مد ( پوشاک ) ، ویترینی بودن ( لوازم خانگی ) ، ایراد جزیی داشتن ( مانند اتومبیل ...
( مارکتینگ ) فروش افزایی، بیش فروشی در این تکنیک مشتریان را متقاعد می کنیم که کالای با قیمت بالاتر یا سود بالاتر بخرند یا از همان کالا تعداد بیشتری ب ...
( مارکتینگ ) فروش جنبی، فروش مکمل اگر درکنار خرید محصولی، محصول دیگری که نیاز دیگر مشتری در راستای همان کالا برآورده می کند را به او بفروشیم فروش مک ...
( مارکتینگ ) ارزیابی ارزش مشتری بر اساس سه شاخص اصلی آخرین خرید ( Recency ) ، تکرار و تناوب خرید ( Frequency ) و مبلغ خرید ( Monetary ) بعد از اندا ...
نرخ خالص ترویج دهندگان، شاخص خالص مروجان Net Promoter Score
( تحلیل داده ) جمع آوری داده اولین مرحله از پروژه های تحلیل داده
( مدیریت پروژه ) دستاورد سریع در مدیریت پروژه، دستیابی به بردهای سریع یک استراتژی بسیار مورد توجه است که پروژه ها را به جلو می برد و روحیه تیم را ت ...
( مدیریت پروژه ) دستاورد سریع در مدیریت پروژه، دستیابی به بردهای سریع یک استراتژی بسیار مورد توجه است که پروژه ها را به جلو می برد و روحیه تیم را ت ...
بج سینه
brooch
( خرده فروشی ) پیشانی قفسه، سرلاین، سرشلف
( خرده فروشی ) کرکره فروشگاه
( خرده فروشی ) برگه تبلیغاتی، فلایر، بروشور
( خرده فروشی ) بروشور تبلیغاتی، تراکت
( خرده فروشی ) آویز سقفی هنگلر و دنگلر
( خرده فروشی ) آویز آویز کوچکی که به شلف آویزان می شود تا نظر مصرف کننده را جلب کند.
( خرده فروشی ) ریسه
( خرده فروشی ) استند جداگانه و اختصاصی منظوری فضای اضافه در فروشگاه که در خارج از شلف به کالایی تخصیص داده می شود.
( خرده فروشی ) پیشانی قفسه، سرشلف، سرلاین
( خرده فروشی ) Display window
( خرده فروشی ) تعیین جایگاه کالا در شلف بعد از گزینش کالا ( Assortment ) نوبت به تعیین جایگاه کالا در شلف ( Allocation ) ، سپس تعیین تعداد وجوه کالا ...
تجزیه و تحلیل ( analysis ) در مورد درک و تفسیر داده ها برای توضیح پدیده های گذشته یا فعلی است. در مقابل، واکاوش ( analytics ) در مورد استفاده از داد ...
واکاوش ( analytics ) در مورد استفاده از داد ه ها برای پیش بینی آینده و تصمیم گیری آگاهانه است. در مقابل، تجزیه و تحلیل ( analysis ) در مورد درک و تف ...
( خرده فروشی ) فروشگاه بسیار بزرگ که معمولا با تخفیف مجموعه ی کاملی از کالاهای معمولا مصرفی را عرضه می کند. والمارت از معروفترین نمونه های آن است.