تاریخ
١ هفته پیش
پیشنهاد
٠

کتی

تاریخ
٣ ماه پیش
پیشنهاد
٠

دسته جمعی

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

I'm stressed

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

فرنی

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

خواهر زن، خواهر شوهر

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تواب: علامه طباطبایی معتقدند که خدا دوبار به قلب انسان رجوع می کند، بار اول که رجوع کرد انسان حالت پشیمانی به او دوست می دهد. بار دوم که رجوع کرد انس ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
١

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٣

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اکراه به معنای مشقتی است که از خارج و به اکراه و اجبار دیگران بر آدمی تحمیل شود

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اکراه به معنای مشقتی است که از خارج و به اکراه و اجبار دیگران بر آدمی تحمیل شود

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٣

اکراه به معنای مشقتی است که از خارج و به اکراه و اجبار دیگران بر آدمی تحمیل شود

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

غیبت آن است که در غیاب برادر دینی، به بیان آنچه نقلش مایه ناخشنودی او می شود بپردازند، خواه آن نقص در بدن او باشد یا در نَسب یا در صفات و افعال و اقو ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

یغتب: غیبت آن است که در غیاب برادر دینی، به بیان آنچه نقلش مایه ناخشنودی او می شود بپردازند، خواه آن نقص در بدن او باشد یا در نَسب یا در صفات و افعال ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
١

الظن: احتمال قوی. به احتمال ضعیف وهم و مابین ظن و وهم را شک می گویند. دو نوع ظن در قرآن وجود دارد: ظنّ حَسَن و ظن قبیح. اما در بیشتر موارد کاربرد ظن ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

الظن: احتمال قوی. به احتمال ضعیف وهم و مابین الظن و وهم را شک می گویند

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد

اجتنبوا: جنب به معنای پهلوی انسان است. وقتی انسان چیزی را بخواهد و دوست بدارد، با روی خود به سمت آن می رود، و اگر چیزی را دوست نداشته باشد، و بلکه از ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اجتناب: جنب به معنای پهلوی انسان است. وقتی انسان چیزی را بخواهد و دوست بدارد، با روی خود به سمت آن می رود، و اگر چیزی را دوست نداشته باشد، و بلکه از ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

اجتنبوا: جنب به معنای پهلوی انسان است. وقتی انسان چیزی را بخواهد و دوست بدارد، با روی خود به سمت آن می رود، و اگر چیزی را دوست نداشته باشد، و بلکه از ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

لقب هم می تواند معنی مدحی داشته باشد هم مذموم باشد

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تنابزوا: نبز به معنای لقب زشت و یا با لقب زشت کسی را صدا زدن است ( اصطلاحا برای کسی اسم گذاشتن، مثلا اکبر کوره، سعید گاوی، نیما پلشت و القاب زشت دیگر ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
١

تنابزوا: نبز به معنای لقب زشت و یا با لقب زشت کسی را صدا زدن است ( اصطلاحا برای کسی اسم گذاشتن، مثلا اکبر کوره، سعید گاوی، نیما پلشت و القاب زشت دیگر ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تنابزوا: نبز به معنای لقب زشت و یا با لقب زشت کسی را صدا زدن است ( اصطلاحا برای کسی اسم گذاشتن، مثلا اکبر کوره، سعید گاوی، نیما پلشت و القاب زشت دیگر ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت عسی و لعل: عسی امیدواری آمیخته با عدم قطعیت و تردید است و لعل به معنی امیدواری به اموری است که رخ دادن آن در آینده غیرقابل پیش بینی است. این کل ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت عسی و لعل: عسی امیدواری آمیخته با عدم قطعیت و تردید است و لعل به معنی امیدواری به اموری است که رخ دادن آن در آینده غیرقابل پیش بینی است. این کل ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٢

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١ سال پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...