تاریخ
١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

دسته جمعی

تاریخ
٨ ماه پیش
پیشنهاد
٠

I'm stressed

تاریخ
٨ ماه پیش
پیشنهاد
٠

فرنی

تاریخ
٨ ماه پیش
پیشنهاد
٠

خواهر زن، خواهر شوهر

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تواب: علامه طباطبایی معتقدند که خدا دوبار به قلب انسان رجوع می کند، بار اول که رجوع کرد انسان حالت پشیمانی به او دوست می دهد. بار دوم که رجوع کرد انس ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٢

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت تقوا و ورع: تقوا از ریشه وقی به معنای پرهیز و حفاظت شدید است. انسان متقی کسی است که از گناه بپرهیزد، ورع از تقوا هم بالاتر است زیرا در ورع انسا ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اکراه به معنای مشقتی است که از خارج و به اکراه و اجبار دیگران بر آدمی تحمیل شود

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اکراه به معنای مشقتی است که از خارج و به اکراه و اجبار دیگران بر آدمی تحمیل شود

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٢

اکراه به معنای مشقتی است که از خارج و به اکراه و اجبار دیگران بر آدمی تحمیل شود

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

غیبت آن است که در غیاب برادر دینی، به بیان آنچه نقلش مایه ناخشنودی او می شود بپردازند، خواه آن نقص در بدن او باشد یا در نَسب یا در صفات و افعال و اقو ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

یغتب: غیبت آن است که در غیاب برادر دینی، به بیان آنچه نقلش مایه ناخشنودی او می شود بپردازند، خواه آن نقص در بدن او باشد یا در نَسب یا در صفات و افعال ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اثم: اثم در اصل به معنای اعمالی است که انسان را از رسیدن به ثواب دور می سازد. اثم به عمل زشتی گویند که باعث می شود نعمتی که قرار است به انسان برسد دی ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

الظن: احتمال قوی. به احتمال ضعیف وهم و مابین ظن و وهم را شک می گویند. دو نوع ظن در قرآن وجود دارد: ظنّ حَسَن و ظن قبیح. اما در بیشتر موارد کاربرد ظن ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

الظن: احتمال قوی. به احتمال ضعیف وهم و مابین الظن و وهم را شک می گویند

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد

اجتنبوا: جنب به معنای پهلوی انسان است. وقتی انسان چیزی را بخواهد و دوست بدارد، با روی خود به سمت آن می رود، و اگر چیزی را دوست نداشته باشد، و بلکه از ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اجتناب: جنب به معنای پهلوی انسان است. وقتی انسان چیزی را بخواهد و دوست بدارد، با روی خود به سمت آن می رود، و اگر چیزی را دوست نداشته باشد، و بلکه از ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

اجتنبوا: جنب به معنای پهلوی انسان است. وقتی انسان چیزی را بخواهد و دوست بدارد، با روی خود به سمت آن می رود، و اگر چیزی را دوست نداشته باشد، و بلکه از ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

لقب هم می تواند معنی مدحی داشته باشد هم مذموم باشد

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تنابزوا: نبز به معنای لقب زشت و یا با لقب زشت کسی را صدا زدن است ( اصطلاحا برای کسی اسم گذاشتن، مثلا اکبر کوره، سعید گاوی، نیما پلشت و القاب زشت دیگر ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

تنابزوا: نبز به معنای لقب زشت و یا با لقب زشت کسی را صدا زدن است ( اصطلاحا برای کسی اسم گذاشتن، مثلا اکبر کوره، سعید گاوی، نیما پلشت و القاب زشت دیگر ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تنابزوا: نبز به معنای لقب زشت و یا با لقب زشت کسی را صدا زدن است ( اصطلاحا برای کسی اسم گذاشتن، مثلا اکبر کوره، سعید گاوی، نیما پلشت و القاب زشت دیگر ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت �همز� و �لمز�: �لمز�، بیان عیب های افراد در حضور آنها است، و �همز� بیان عیب های دیگران در غیاب آنها. تفاوت دیگر این است که �لمز� عیب جوئی با چش ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت عسی و لعل: عسی امیدواری آمیخته با عدم قطعیت و تردید است و لعل به معنی امیدواری به اموری است که رخ دادن آن در آینده غیرقابل پیش بینی است. این کل ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت عسی و لعل: عسی امیدواری آمیخته با عدم قطعیت و تردید است و لعل به معنی امیدواری به اموری است که رخ دادن آن در آینده غیرقابل پیش بینی است. این کل ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٢

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت استهزا و تمسخر: استهزا در جایی به کار می رود که شخص بدون اینکه کاری انجام داده باشد مسخره شود؛ ولی تمسخر در آنجاست که به سبب کاری که انجام داده ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت قسط و عدل: قسط یعنی دادن سهم عادلانه هر کس به خود او. قسط�، آن عدلی است که اجرا شده است. عدل در مورد داوری است اما قسط در مورد تقسیم حقوق است. ...