تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
١

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت اطاعت و عبادت و تبعیت: اطاعت به معنای خضوع قلبی در مقابل امر مولا است. عبادت یک مرحله پایین تر از اطاعت است یعنی بسیاری از انسانها اهل عبادتند ...

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

ندم به معنی پشیمانی و تأسف بر چیزی که از دست رفته است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

ندم به معنی پشیمانی و تأسف بر چیزی که از دست رفته است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

ندم به معنی پشیمانی و تأسف بر چیزی که از دست رفته است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

ندم به معنی پشیمانی و تأسف بر چیزی که از دست رفته است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٣

تفاوت فعل و عمل: فعل به کار جزئی و لحظه ای مربوط می شود که به سرعت انجام شود اما �عمل� یک کار استمراری و همراه با برنامه ریزی قبلی است

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

جهل به معنای انجام دادن ناآگاهانه یک عمل است. جهل متضاد علم است. بنابراین جهل یعنی نبود علم خواه جاهل بداند که نمی داند یا نداند که نمی داند.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

جهل نیز به معنای انجام دادن ناآگاهانه یک عمل است. جهل متضاد علم است. بنابراین جهل یعنی نبود علم خواه جاهل بداند که نمی داند یا نداند که نمی داند.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

جهل به معنای انجام دادن ناآگاهانه یک عمل است. جهل متضاد علم است. بنابراین جهل یعنی نبود علم خواه جاهل بداند که نمی داند یا نداند که نمی داند.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

جهل به معنای انجام دادن ناآگاهانه یک عمل است. جهل متضاد علم است. بنابراین جهل یعنی نبود علم خواه جاهل بداند که نمی داند یا نداند که نمی داند.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

جهل نیز به معنای انجام دادن ناآگاهانه یک عمل است. جهل متضاد علم است. بنابراین جهل یعنی نبود علم خواه جاهل بداند که نمی داند یا نداند که نمی داند.

تاریخ
١١ ماه پیش
پیشنهاد
٠

جهل نیز به معنای انجام دادن ناآگاهانه یک عمل است. جهل متضاد علم است. بنابراین جهل یعنی نبود علم خواه جاهل بداند که نمی داند یا نداند که نمی داند.