١ رأی
٠ پاسخ
١٢ بازدید

اینو حمید هیراد  توی لایوش زیاد میگفت ولی هیچ وقت معنیش‌و نفهمیدم، انگار نشانه تعجبه مثل وای ولی براش مدرک و فرهنگ نامه ای پیدا نکردم. (مثلا: وِي وِي وِي اينجا رو ببين)