٦ رأی
تیک ٧ پاسخ
٥٤٢ بازدید
٤ رأی
٣ پاسخ
١,٠٥١ بازدید

چرا به اهل شیلی میگویند شیلیایی اما به اهل ساری نمیگویند ساریایی بلکه میگویند ساروی. پس چرا به اهل شیلی نمیگویند شیلوی؟

٦٩,٤٧٥
٢ سال پیش
٤ رأی
تیک ١ پاسخ
٢٥٣ بازدید
٢ رأی
تیک ١ پاسخ
٢٧٢ بازدید
١ رأی
تیک ٦ پاسخ
٥٩٠ بازدید