٤ رأی
تیک ٥ پاسخ
٢,٠٦٥ بازدید
١٢٤,٠٠٠
تومان

درود دوستان کسی میتونه این چهار تا تمرین رو برام حل کنه؟ اگه مهندس محسن‌تبار  بتونند زحمت حلشون رو بکشند، ممنون میشم با تشکر

١ سال پیش
٠ رأی

عکس جواب سوال 4 رو گذاشتم

١ سال پیش
١٣ رأی
تیک ١٢ پاسخ
٢,٢١٥ بازدید
١٦٠,٠٠٠
تومان

دوستانی که گاهی بی‌دلیل دیسلایک میزنن واقعاً برام سواله که دقیقاً چی توی بعضی جواب‌ها اذیتتون میکنه آیا لحن صمیمی و خودمونی اذیت‌کننده‌ست؟ یا تحلیل‌های طولانی؟ شاید هم فقط تفاوت سلیقه داریم اگه نظرتون رو بگید، خیلی خوشحال میشم شاید بتونیم بهتر همدیگه رو بفهمیم و فضای آبادیس رو گفت‌وگومحورتر کنیم

٤٥,٨٩٨
١ سال پیش
٣ رأی

سلام. سندروم دست بی قرار. به نظر من دلیلش نخوندن متن نوشته هست. بعضیا احساس می کنن باید حتما اعلام موضع کنن ولی خیلی حس خوندن مطلبی رو ندارن که ببینن اصلا مطلبی که نوشته شده گزاره ای هست که لایک یا دیسلایک داشته باشه.

١ سال پیش
٠ رأی
٧ پاسخ
٨٢٤ بازدید

donate to charity یعنی چی دوستان؟

١ سال پیش
٠ رأی

یعنی به خیریه کمک کردن. donate فعله به معنای بخشیدن یا اهدا کردن , charity هم یعنی خیریه

١ سال پیش