پیشنهادهای رهگذر (١٠,٠٧٥)
دست نزن!
آرامشت رو حفظ کن! خونسردیت رو حفظ کن!
حواسم نبود!
تلفن را قطع کن
عصبی نشو! جوش نیار حالا!
حکمفرما
همین الان انجامش بده!
به گروه خونیم نمیخوره!
قول بده نخندی!
منو اینطوری صدا نکن!
ادایی
خیلی ادایی هستی!
مراقب پشت سرت باش!
مراقب رفتارت باش!
اشکالی نداره! چه زحمتی!
بزن بریم!
خشم و استرس را دور کردن
عشق بر همه موانع غلبه می کنه! عشق بر همه چیز پیروز است!
بلندپرواز باش! به کم قانع نباش
از آرزوهای بزرگ نترس! جرأت رویاپردازی داشته باش
هر چی داری رو کن!
عصبانیم!
بذار رک باشم!
سوءتفاهم نشه!
احتمال موفقیتم زیاده!
دل و دماغ ندارم!
این دیگه زیاده رویه!
توصیف موضوعات بی اهمیت چرت و پرت
میل واکنشی
حمایت از کارکنان به فعالیت هایی اشاره دارد که در آن مدیران منابع انسانی به نمایندگی از کارکنان در برابر مدیریت ارشد و سایر بخش های سازمان عمل می کنن ...
نرخ ترک خدمت کارکنان به درصد کارکنانی اشاره دارد که در یک دوره زمانی مشخص سازمان را ترک می کنند. این نرخ می تواند نشان دهنده مشکلاتی در محیط کاری، م ...
آشنایی و تطبیق به فرآیند ادغام یک کارمند جدید در سازمان و فرهنگ آن و همچنین فراهم کردن ابزارها و اطلاعات لازم برای تبدیل شدن به یک عضو مؤثر تیم اشار ...
جای خالی یک پوزیشن شغلی در سازمان
دعوتنامه شغلی از طرف یک سازمان برای استخدام کارمند در یک موقعیت خالی
قرارداد مدت معین که برای مدت زمان محدودی منعقد می شود
کمک هزینه یا غرامت مالی برای خسارت
سوء استفاده از اختیارات
تحمل ریسک
انجام کارها با رویکردهای نوآورانه
نیروی کار ناکافی یعنی نیروی کار کافی برای انجام کار وجود ندارد.
پیش قدم شدن داشتن ابتکار عمل
در جریان قرار دادن شامل شدن در بحث یا مکالمه
بررسی و پیگیری بیشتر پیگیری و بررسی یک ایده
Cost Per Lead هزینه جذب هر مشتری بالقوه یا احتمالی
نرخ پرش: درصد افرادی که پس از ورود به وب سایت شما، بدون انجام هیچ فعالیتی آن را ترک می کنند.
نرخ کلیک خوری: درصد افرادی که روی لینک یا تبلیغ شما کلیک کرده و به مراحل بعدی می روند.
Click Through Rate نرخ کلیک خوری: درصد افرادی که روی لینک یا تبلیغ شما کلیک کرده و به مراحل بعدی می روند.
انگیزه دهی ایجاد انگیزه برای استفاده از یک محصول یا خدمت
پرداخت به ازای هر کلیک مدلی در تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کننده به ازای هر کلیک روی تبلیغ هزینه پرداخت می کند.
پرداخت به ازای هر کلیک Pay - Per - Click مدلی در تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کننده به ازای هر کلیک روی تبلیغ هزینه پرداخت می کند.