پیشنهادهای Bryan Fury (٩,٣٩٨)
[موسیقی هیپ هاپ] بداهه سرایی بدون شعر از پیش نوشته شده.
[موسیقی هیپ هاپ] یک اجرا یا گردهمایی دوستانه برای بداهه گویی و رپ کردن.
[موسیقی هیپ هاپ] نحوه اجرای کلمات و جمله بندی در رپ ( ریتم، لحن و سرعت ) .
[بازی های ویدیویی انلاین] وقتی کسی خیلی بد بازی می کنه، به شوخی می پرسن: "این باته؟"
[بازی های ویدیویی آنلاین] Alt F4 for Win یه شوخی که به بازیکن تازه کار می گن این ترکیب رو بزنه تا بازی رو "ببره". این دکمه ها رو بزنه کل پنجره های سی ...
[عامیانه] یه کار بهت سپردیم ها. به شوخی وقتی کسی ساده ترین وظیفه رو هم خراب می کنه.
[بازی های ویدیویی آنلاین] وقتی کسی می گه موسم خراب شد برای توجیه اشتباهاتش.
[بازی های ویدیویی آنلاین] وقتی یه حرکت اشتباه می کنن و تقصیر رو گردن دکمه می ندازن.
[بازی های ویدیویی آنلاین] لگ من رو کشت! وقتی کسی می گه که باختش تقصیر لگ بوده ( نه خودش! ) .
[بازی های ویدیویی آنلاین] وقتی کسی به تنهایی تو لحظه حساس بازی رو نجات می ده.
[بازی های ویدیویی آنلاین] بازیکنی که مرتب می میره و امتیاز به دشمن می ده.
[بازی های ویدیویی] به کسی می گن که خیلی بد هدف گیری می کنه ( مثل پرتاب سیب زمینی! ) .
[بازی های ویدیویی آنلاین] اشاره به کسی که به جای بازی فعال، فقط کمین می کنه.
[باز های ویدیویی آنلاین/به صورت نوشتاری] ( Well Played ) : به معنای خوب بازی کردی.
[تجهیزات و سخت افزار] افزایش فرکانس پردازنده یا کارت گرافیک برای عملکرد بهتر.
[تجهیزات و سخت افزار] نورپردازی LED که در کیبورد، کیس یا موس استفاده می شه.
[بازی های ویدیویی] مخفف Player vs Environment مبارزه بازیکن با دشمنان کامپیوتری یا محیط بازی.
[بازی های ویدیویی] مخفف Player vs Palyer مبارزه یا رقابت بازیکنان با یکدیگر.
[بازی های ویدیویی] مکانیزم های فیزیکی که در محیط های مختلف برای حل معماها و باز کردن مسیرهای جدید باید استفاده شوند.
[بازی های ویدیویی] معماهای زمانی. معماهایی که باید در مدت زمان خاصی حل شوند، و در برخی مواقع فشار زمانی موجب اضافه شدن چالش می شود.
[بازی های ویدیویی] معماهای محیطی. پازل هایی که بازیکن باید از طریق تعامل با محیط، مانند جابجایی اجسام، باز کردن درها و استفاده از قدرت ها، حل کند.
[بازی های ویدیویی اکشن] حمله سنگین. حملات قدرتمند و کندتری که معمولاً آسیب زیادی به دشمنان وارد می کنند.
[بازی های ویدیویی] حمله سبک. حملات سریع و کوتاه که معمولاً برای ایجاد ترکیب های حمله ای و سرکوب دشمنان کوچک استفاده می شود.
[بازی های ویدیوی] دوربین ثابت. دوربینی که در بازی ثابت است و حرکات بازیکن را دنبال می کند و گیمر نمی تواند زاویه دوربین ر ا تغییر دهد.
[بازی های ویدیویی] دید محدود. در بسیاری از بازی ها، دوربین یا محیط به گونه ای طراحی شده که بازیکن دید محدودی از اطراف خود دارد، این ویژگی باعث افزای ...
[بازی های ویدیویی] فضای کلی بازی که به ایجاد حس ترس، اضطراب و تنش کمک می کند.
[بازی های ویدیویی/سینما] ترس ناگهانی. یک تکنیک در بازی های ترسناک یا فیلم ها که در آن یک اتفاق ترسناک ناگهانی رخ می دهد، مانند ظاهر شدن دشمن یا صدای ...
[بازیزهای ویدیویی] اتاق امن. اتاقی در بازی که بازیکن می تواند در آن استراحت کند، منابع خود را مدیریت کند، یا بازی را ذخیره کند.
[بازی های ویدیویی] رویدادهای زمانی که در آن ها بازیکن باید دکمه های خاصی را در زمان معین فشار دهد، معمولاً در لحظات حساس یا ترسناک.
[بازی های ویدیویی ترس و بقا] مدیریت موجودی. در بازی های ترس و بقا، بازیکن باید به دقت منابع خود را مدیریت کند، زیرا فضا برای ذخیره سازی محدود است.
[بازی های ویدویی/نرم افزار] بروزرسانی یا اصلاحات نرم افزاری که برای رفع مشکلات یا بهبود بازی منتشر می شود. ____________ وصله - اسم He sewed a patch ...
[بازی های ویدیویی] خطای نرم افزاری که می تواند منجر به رفتار غیرمنتظره یا ناعادلانه در بازی شود.
[بازی های ویدیویی] درصد احتمال دریافت یک آیتم خاص از یک دشمن یا صندوقچه.
[بازی های ویدیویی آنلاین] ایجاد مزاحمت برای دیگر بازیکنان به عمد، مثل خراب کردن تجربه بازی آن ها در حالت آنلاین.
[بازی های ویدیویی] ابزاری غیرقانونی که برای ایجاد تأخیر عمدی در شبکه استفاده می شود تا مزیت ناعادلانه ای به بازیکن بدهد.
[بازی های ویدیویی] زمانی که بازیکنی که دارای مهارت بالاست، در سطح پایین تر بازی می کند تا بازیکنان ضعیف تر را شکست دهد.
[بازی های ویدیویی] مخفف Non - Player Character شخصیت های غیرقابل بازی که توسط کامپیوتر کنترل می شوند، نه بازیکن.
[بازی های ویدیویی] مخفف Experience Points امتیازات تجربه که با انجام کارها و مأموریت ها جمع آوری می شوند و معمولاً برای ارتقاء سطح شخصیت استفاده می ش ...
[بازی های ویدیویی] مخفف Heads - Up Display رابط کاربری که اطلاعاتی مانند سلامت، مهمات، نقشه، و اهداف را در صفحه نمایش می دهد.
[بازی های ویدیویی] فاصله ای که محیط بازی ( یا اشیاء ) در آن قابل مشاهده است. در بازی های open - world این تنظیمات مهم است.
[بازی های ویدیویی] مخفف Frames Per Second تعداد فریم هایی که بازی در هر ثانیه رندر می کند. FPS بالاتر باعث تجربه روان تر و بهتری از بازی می شود.
[بازی های ویدیویی] حمله از پشت به دشمن که معمولاً آسیب بیشتری وارد می کند.
[بازی های ویدیویی] شلیک به سر دشمنان که باعث از بین بردن سریع تر آنها می شود.
[بازی های ویدیویی] نقاط ذخیره سازی که به بازیکن اجازه می دهند پس از مرگ یا قطع شدن بازی از همان مکان ادامه دهند.
[بازی های ویدیویی] مکان هایی در بازی که بازیکن می تواند پیشرفت خود را ذخیره کند.
[بازی های ویدیویی مبارزه ای] تلاش برای جلوگیری از ادامه کمبو حریف با استفاده از حرکات خاص.
[بازی های ویدیویی مبارزه ای] تأخیر در اجرای حرکت برای گمراه کردن حریف.
[بازی های ویدیویی مبارزه ای] زمانی که حریف به دیوار برخورد می کند و بازیکن می تواند از این موقعیت برای ادامه کمبو استفاده کند.
[بازی های ویدیویی مبارزه ای] حرکت جانبی برای اجتناب از حملات مستقیم حریف.
[بازی های ویدیویی مبارزه ای] حرکتی که حریف را به هوا پرتاب می کند و فرصت برای ادامه کمبو فراهم می کند.