پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٤٤٠)
( خرده فروشی ) کانال فراگیر، کانال یکپارچه، همه کاناله وقتی خرده فروش چندکاناله ( که کانال آجری و کانال اینترنتی دارد ) بتواند به گونه ای میان آنها ...
( خرده فروشی ) جایگزینی میان کانالی ( کالا ) ( در خرده فروشی کانال فراگیر ( اومنی چنل ) ) وقتی کالایی در کانال آجری یا آنلاین موجود نباشد و در کان ...
( خرده فروشی ) ( انبار ) مازاد موجودی وقتی در پیش بینی تقاضا دچار اشتباه شویم یا اتفاق پیش بینی نشده ای موجب شود که موجودی ذخیره شده در زمان پیش بین ...
رویکرد exploration - exploitation : بهره برداری - کشف هر زمان که با امتحان کردن چیزها در مورد جهان بیاموزید، موازنه کشف یا بهره برداری یک معضل اساسی ...
کشف رویکرد exploration - exploitation : بهره برداری - کشف هر زمان که با امتحان کردن چیزها در مورد جهان بیاموزید، موازنه اکتشاف یا بهره برداری یک معض ...
بهره برداری رویکرد exploration - exploitation : بهره برداری - کشف هر زمان که با امتحان کردن چیزها در مورد جهان بیاموزید، موازنه اکتشاف یا بهره بردار ...
( بازاریابی ) لحظه حقیقت ( MOT ) در زبان بازاریابی برای هر فرصتی است که یک مشتری ( یا مشتری بالقوه ) برای ایجاد تصوری در مورد یک شرکت، نام تجاری، م ...
( مارکتینگ ) برتری ( برندی به نسبت برند دیگر ) بدون برتری برند، مردم برند شما را در لحظه حقیقت ( زمان خرید ) انتخاب نخواهند کرد
( خرده فروشی ) راهروی میان شلف ها
( خرده فروشی ) چیدمان کالا در شلف
( خرده فروشی ) اثرات متقابل تقاضا در فضای شلف اثرات تقاضای متقابل، تأثیر تغییر در فضای اختصاص داده شده به یک کالا، بر تقاضای سایر اقلام را توصیف می ...
( خرده فروشی ) محصولات کندگردش در مقابل محصولات تند گردش ( fast - moving items )
( خرده فروشی ) محصولات تندگردش در مقابل محصولات کند گردش ( slow - moving items )
( خرده فروشی ) خواروبار، خوراکی، غذایی
( خرده فروشی ) بی تفاوت و بی کشش
( خرده فروشی ) کشش فضای شلف تاثیر محل قرارگیری کال در طبقات و میزان وجه دهی به آن در شلف فروشگاه آجری که موجب افزایش فروش می شود.
( خرده فروشی ) تعداد وجه کالا ( که در شلف قرار می گیرد و مابقی آن در پشت آن چیده می شود. )
اندازه، مقدار، میزان
( خرده فروشی ) ناموجودی به دلیل فروش ( نه لیست نشدن )
( خرده فروشی ) تقاضای جایگزین شده وقتی کالایی در فروشگاه آجری یا آنلاین نیست مصرف کننده آن را با کالای مشابه دیگری جایگزین می کند. این تقاضا را تقاض ...
( خرده فروشی ) اضافه کردن به لیست کالای انتخاب شده برای فروشگاه ( آجری و آنلاین یا فراگیر )
نشان و جایگزین
( خرده فروشی ) فروشگاه اینترنتی در مقابل فروشگاه آجری ( bricks and mortar store )
( خرده فروشی ) ( بازرگانی ) منبع یابی، یافتن تامین کننده
( مارکتینگ ) رویگردانی ( از کسب وکاری به سوی رقیب )
( خرده فروشی ) کالاهایی با تمایل بالا از سوی مصرف کننده که با کالاهای دیگری حتی مشابه ولی به جز خود آن قابل جایگزینی نیست.
( خرده فروشی ) تقاضای با شدت بالا به کالایی که با کالای دیگری حتی مشابه ولی به جز خود آن قابل جایگزینی نیست.
( خرده فروشی ) ناموجودی
( خرده فروشی ) ( انبار ) ( تولید ) هزینه واحد قیمتی است که یک شرکت برای تولید، ذخیره و فروش یک واحد از یک محصول خاص متحمل شده است. هزینه های واحد ش ...
( خرده فروشی ) هزینه های نگهداری ( چه در انبار چه در فروشگاه )
( خرده فروشی ) ( انبار ) هزینه ضایعات هزینه ای که نابود کردن کالای راکدی که یا تاریخ آنها منقضی شده است یا خراب شده اند در فروشگاه یا انبار برای خرد ...
( خرده فروشی ) کالای راکد کالای مازاد بر تقاضای مشتری که مانده است.
فنی و جزیی در مقایسه با استراتژی که کلان بودن را متبادر می کند.
( خرده فروشی ) جوربودن و کامل بودن جنس و موجودی در فروشگاه
اثرات تعدیل کننده پارمترهایی که بر روی یکدیگر اثر می گذارند و اثرات یکدیگر را تحت الشعاع یا تحت تاثیر قرار می دهند.
( بازاریابی ) ( خرده فروشی ) روانشناسی مصرف کننده به فرآیندهایی اشاره دارد که توسط مشتریان نهایی ( مصرف کننده ) و مشتریان ( مغازه داران ) برای انتخ ...
( خرده فروشی ) به تعویق انداختن ( خرید بعدی به دلیل تجربه خرید بد قبلی )
( خرده فروشی ) پشیمانی بعد از خرید در فروشگا های زنجیره ای بزرگ معمولا فروش های ویژه موجب می شود که مشتریان به جای خرید آنچه نیاز دارند به آنچه خرید ...
( خرده فروشی ) سبک وسنگین کردن تصمیمات برای انتخاب میان دو گزینه ( کالا ) ی مشابه
( خرده فروشی ) مشقت شناختی به این معنا که وقتی تعداد انتخابها برای مشتریان در فروشگاه زیاد می شود تصمیم گیری برای آنها را دشوارتر می کند.
( خرده فروشی ) کالای موجود در گروه کالا سلسه مراتب به این شرح است: assortment - مجموعه کالای گزینش شده که به چند category - گروه کالا تقسیم می شود و ...
( خرده فروشی ) خرید آنلاین و دریافت کالا از فروشگاه
( خرده فروشی ) اینترنتی خرید کنید و حضوری دریافت کنید.
( خرده فروشی ) ( تولید ) ( زنجیره ی تامین ) زمان لازم برای تحویل سفارش
( خرده فروشی ) ( تولید ) تعداد کالای ارسالی یا تولیدی در هر نوبت
( خرده فروشی ) انبار ضایعات
( خرده فروشی ) نابودن کردن موجودی کالای فاسد یا منقضی شده یا مساله دار برای اطمینان از عدم بازگشت آن به فروش
( خرده فروشی ) منطقه و محدوده ( در شلف یا فروشگاه )
( خرده فروشی ) تحویل ( به مشتری ) ، منتقل ( به شلف )
( خرده فروشی ) انبارک