پیشنهادهای نعیم ابراهیمیان (٤٩٧)
( منابع انسانی ) ( خرده فروشی ) اگر یک بخشی چندان بزرگ نباشد یا بخش اصلی چند بخش و زیرمجموعه باشد از عبارت unit یا section استفاده می شود اما اگر بزر ...
( منابع انسانی ) ( خرده فروشی ) بخش، واحد، مجموعه اگر یک بخشی چندان بزرگ نباشد از عبارت unit یا section استفاده می شود اما اگر بزرگ باشد و خودش به چ ...
( منابع انسانی ) ( خرده فروشی ) بخش، واحد، مجموعه اگر یک بخشی چندان بزرگ نباشد از عبارت unit یا section استفاده می شود اما اگر بزرگ باشد و خودش به چ ...
( منابع انسانی ) ( خرده فروشی ) زیربخش، واحد زیرمجموعه، بخشی از یک قسمت یا واحد بزرگتر بزرگتر اگر یک بخشی چندان بزرگ نباشد از عبارت unit یا section ...
( خرده فروشی ) فروشگاه های چند بخشی فروشگاه های بزرگ خرده فروشی هایی هستند که تنوع گسترده ( یعنی گروه کالاهای زیاد ) و عمیقی ( تعداد اقلام کالایی زیا ...
( فرایند ) owner
آشکار و محقق شده
( صنعت پخش ) ( فروش ) از region ( منطقه ) برای اندازه جغرافیایی بزرگ وarea ( ناحیه ) برای اندازه کوچکتر استفاده می شود.
( صنعت پخش ) ( فروش ) از region ( منطقه ) برای اندازه جغرافیایی بزرگ وarea ( ناحیه ) برای اندازه کوچکتر استفاده می شود.
( صنعت پخش ) ( فروش ) از region ( منطقه ) برای اندازه جغرافیایی بزرگ وarea ( ناحیه ) برای اندازه کوچکتر استفاده می شود.
خرید ( purchase ) اغلب به دنبال دریافت اقلام با بهترین قیمت به جای بهترین ارزش کلی است. تامین ( procurement ) یک رویکرد بلندمدت و جامع تر برای به دس ...
( خرده فروشی ) تامین ( procurement ) یک رویکرد بلندمدت و جامع تر برای به دست آوردن کالاها و خدمات برای کسب و کار است. این شامل وظایفی مانند منبع یابی ...
خرید ( purchase ) اغلب به دنبال دریافت اقلام با بهترین قیمت به جای بهترین ارزش کلی است. تامین ( procurement ) یک رویکرد بلندمدت و جامع تر برای به دس ...
( خرده فروشی ) ( خرید ) ( بازرگانی ) شرایط پرداخت
( خرده فروشی ) ( مارکتینگ ) ( فروش ) تکرار خرید این شاخص نشاندهنده رضایت مشتری/مصرف کننده از خرید محصول است و بیشتر برای خرید کالاهای مصرفی کاربرد دا ...
( خرده فروشی ) ( زنجیره ی تامین ) ( انبار ) ماندگاری، روز کفاف، روز موجودی
( خرده فروشی ) تعداد مراجعات تعداد مشتریانی که به یک فروشگاه در زمان مشخص مراجعه می کنند
( خرده فروشی ) تعداد مراجعات، پاخور تعداد مشتریانی که به یک فروشگاه در زمان مشخص مراجعه می کنند
( خرده فروشی ) theft سرقت کالا یا پول توسط مشتری نما یا همکار متخلف این موضوع گاهی تا ۲ هزارم فروش خرده فروشان را در بر می گیرد. برخی برای تفکیک، سرق ...
( مالی ) درآمد ناخالص ( revenue ) در مقابل درآمد خالص ( income ) درآمد خالص یعنی درآمد ناخالص بعد از کسر هزینه ها
( مالی ) درآمد ناخالص ( revenue ) در مقابل درآمد خالص ( income ) درآمد خالص یعنی درآمد ناخالص بعد از کسر هزینه ها
( خرده فروشی ) درآمد ناخالص
( خرده فروشی ) درآمد خالص
( خرده فروش ) - فروشنده ( vendor ) تامین کننده ای است که مستقیماً محصولات یا خدمات نهایی را به مصرف کنندگان یا مشاغل می فروشد در مقابل تأمین کننده ( ...
( خرده فروش ) فروشنده ( vendor ) تامین کننده ای است که مستقیماً محصولات یا خدمات نهایی را به مصرف کنندگان یا مشاغل می فروشد در مقابل تأمین کننده ( مو ...
( خرده فروش ) تأمین کننده ( مواد اولیه ) ( supplier ) یک شریک تجاری حیاتی است که کالاها، خدمات یا مواد خام تخصصی را به سازمانی دیگر، معمولاً برای نیا ...
( خرده فروشی ) ( مالی ) رسوب پول از تفاوت شرایط فروش و شرایط پرداخت حاصل می شود. وقتی کالایی را ۴۵ روزه می خریم و نقد می فروشیم به فرض این که در زنجی ...
support
( مارکتینگ ) Campaign تلاشی سازمان یافته و راهبردی با هدف رسیدن به اهداف خاص مانند افزایش آگاهی از یک محصول ( کالا یا خدمت ) جدید یا گرفتن بازخورد از ...
( مارکتینگ ) Campaign تلاشی سازمان یافته و راهبردی با هدف رسیدن به اهداف خاص مانند افزایش آگاهی از یک محصول ( کالا یا خدمت ) جدید یا گرفتن بازخورد از ...
( خرده فروشی ) خویش خدمت منظور فروشگاه های زنجیره ای است که کالاها را در شلف به گونه ای قرار می دهند که مشتری بدون کمک خریدار بتواند آن ها را بررسی و ...
( خرده فروشی ) مرجوعی بی قید و شرط Unconditionally return
( خرده فروشی ) فروشگاه آجری در برابر فروشگاه اینترنتی
( خرده فروشی ) warehouse
procurement
( خرده فروشی ) تامین و خرید
( خرده فروشی ) موجر، مالک ( مغازه )
( خرده فروشی ) مستاجر، وضعیت خرده فروش نسبت به مالک ( صاحب مغازه ) در حال استیجاری
Franchisor
( خرده فروشی ) Franchisee
( سیستم ها و فرایندها ) استقرار
to meet the goal
( مارکتینگ ) به فعالیت های اطلاق می شود که به فروشندگان کمک می کند که محصولات ( کالا و خدمات ) خود را به بازار هدف ( مشتری ( عرضه کننده ) ، مشتری نها ...
�حیف� یعنی اتلاف منابع و عدم استفاده بهینه، ضایع کردن و تباه کردن امکانات و �میل� یعنی استفاده یا سوء استفاده از مال، دارایی، قدرت، امکانات فردی و اج ...
حیف به معنی اسراف و ضایع کردن یک دارایی و میل به معنای استفاده شخصی و دزدیدن یک دارای است.
( مارکتینگ ) جایگاه یابی تصویر و جایگاه متفاوت و متمایزی که یک برند در مقایسه با رقبای خود در ذهن مشتریان/مصرف کنندگان دارد.
( خرده فروشی ) تابلوهای درون فروشگاه
سود ( profit ) تنها به تفاوت درآمد از هزینه ها اشاره دارد و در آن مقایسه ای در کار نیست اما سودآوری ( profitability ) اشاره به تحقق، تداوم و پایداری ...
( کسب وکار ) سود تنها به تفاوت درآمد از هزینه ها اشاره دارد و در آن مقایسه ای در کار نیست. اما سودآوری ( Profitability ) ، به تحقق، پایداری و توجی ...
( کسب وکار ) سودآوری، تحقق، پایداری و توجیه پذیری سودیک کسب وکار منظور این است که یک کسب وکار مشخص چه میزان معمولا به درصد سود می دهد، احتمال تحقق و ...