پیشنهادهای آرمان میرزایی (٧)
٢٨
١٠ ماه پیش
٠
مُنْگُلِستان. Mongolia درود برشما، یه خواهش، اگه می شه اینو مصوب کند بچسبونید اون بالا سردرب، چون خسته شدیم انقدر همه چی باید از زبان تازی وارد بشه ...
١٠ ماه پیش
٠
دگره
١٠ ماه پیش
٠
ترابردپذیر
١٠ ماه پیش
٢
برای جایگزینی: سامانه ی کنش برای نو نویسی: کنش سامانه
١٠ ماه پیش
٠
نوشتارگرا
١٠ ماه پیش
٠
نگارکده
١٠ ماه پیش
٠
کلیدبرگ