تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

مُنْگُلِستان. Mongolia درود برشما، یه خواهش، اگه می شه اینو مصوب کند بچسبونید اون بالا سردرب، چون خسته شدیم انقدر همه چی باید از زبان تازی وارد بشه ...

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

دگره

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

ترابردپذیر

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٢

برای جایگزینی: سامانه ی کنش برای نو نویسی: کنش سامانه

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

نوشتارگرا

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

نگارکده

تاریخ
١٠ ماه پیش
پیشنهاد
٠

کلیدبرگ