٢ رأی
١٥ پاسخ
٧٠٤ بازدید

چرا it depends on  با s باید گفته بشه. subject  دارا مگه?

٢ سال پیش
٢ رأی

فعل به صورت سوم شخص اومده به خاطر it

٢ سال پیش