پاسخهای محمد حسین ساکت (٢)
٢٣٢
١٥
رأی
٩,٥٢٢
بازدید
سلام یک اسمی میخوام که شیک و باکلاس باشه اسم اصیل پارسی یک اسم هایی که لاتین به نظر برسن مثل اسم های شاهنامه ای یا اوستایی زرتشنی مثلا آرتمیس رکسانا سوزیانا پارمیس و....
٢ سال پیش
-١
رأی
میتونید«آراد» را برای کافه خود انتخاب کنید
٢ سال پیش
٨
رأی
٣,٣٦٧
بازدید
٤
رأی
پوچ گرایی همان نهیلیسم است
٢ سال پیش