پاسخهای Xumisamax (١)
١٧١
٤
رأی
١,٢١٢
بازدید
اگه بخوام به انگلیسی بگم طرف پایه یه کاریه چطوری باید بگم. ممنونم
٢ سال پیش
٣
رأی
He is up to He is in اگه بخواید بگین خودتون پایه هستین میتونید بگین Im in game مثلا
٢ سال پیش