٤ رأی
تیک ١٣ پاسخ
١,٢١٢ بازدید

اگه بخوام به انگلیسی بگم طرف پایه یه کاریه چطوری باید بگم. ممنونم

٥١٨
٢ سال پیش
٣ رأی

He is up to He is in اگه بخواید بگین خودتون پایه هستین میتونید بگین Im in game مثلا

٢ سال پیش