ریچارد هیلی لور ( به انگلیسی: Richard Hayley Lever ) ، ( زاده ۲۸ سپتامبر ۱۸۷۵ - درگذشت ۶ دسامبر ۱۹۵۸ ) نقاش، حکاک، مدرس و معلم هنر استرالیایی - آمریکایی بود.
ریچارد هیلی لور در۲۸ سپتامبر ۱۸۷۵ در شهر بودن استرالیای جنوبی زاده شد. او پسر آلبیون لور ( به انگلیسی: Albion W. Lever ) بود. [ ۱] لور در کلاسهای نقاشی پرینس آلفرد کالج تحت آموزش جیمز اشتون شاگردی بسیار موفق بود و بعد از اتمام کالج، آموزش های هنری خود را زیر نظر اشتون در مدرسهٔ هنر نروود ادامه داد. او در سال ۱۸۹۲ عضو امتیاز دار کلوب "ادلت ایسل " ( به انگلیسی: Adelaide Easel Club ) بود. [ ۲]
پدر بزرگ مادری او ریچارد هیلی مالک «بودن تانری» ( به انگلیسی: Bowden Tannery ) در سال ۱۸۸۲ در گذشت[ ۳] و ارثیه به جامانده برای لور کافی بود تا او برای پیشرفت حرفه نقاشی خود در سال ۱۸۹۹ سفری به انگلستان بکند. [ ۲] هیلی لور به بندر ماهیگیری و مستعمره هنری سنت ایوس، کورنوال نقل مکان کرد. شهرت این شهر به عنوان مرکز نفاشی دریایی مدیون نقاش معروف جولیوس السون بود که نقاش دریایی برجسته انگلیسی بود. [ ۴] او درسنت ایوس استودیوی مشترکی با فردریک جود وو داشت و تکنیکهای نقاشی را زیر نظر نقاشان امپرسیونیست السون و الجرنن تالمج فرا گرفت. او همچنین در سواحل دهکده های دوارننه، کنکارنو و بریتانی که در مسیر کانال مانش از سمت ایوس واقع هستند نقاشی کرد. در اواخر سال ۱۹۰۴ او به آدلاید بازگشت جاییکه مادرش به علت بیماری سل در حال مرگ بود[ ۵] در طی اقامت دوازده ماهه خود او نمایشگاه های متعددی گذاشت و نقاشی های زیادی از مناظر دریایی کشید و به آموزش هنر پرداخت. در سال ۱۹۰۶ بعد از بازگشت به اروپا او با «آیدا اسمیت گیل» ( به انگلیسی: Aida Smith Gale ) در کلیسای سنت ایوس پاریش ازدواج کرد. در سال ۱۹۰۸ او مجموعه ای از نقاشی هایی با عنوان «بیمارستان ون گوگ در هلند» را نقاشی کرد که در آن ها تأثر عمیق خود را از نقاشی های ونسان ون گوگ بیان کرده بود.
در سال ۱۹۱۱ ارنست لاوسون که نفاشی امپرسیونیست بود او را متقاعد کرد برای پیشرفت در حرفه هنریش به آمریکا برود. در سال ۱۹۱۲ لور به نیویورک رفت و در آنجا مناظری از رود هادسون ، میدان تایمز و پارک مرکزی نیویورک را نقاشی کرد. بعد از کشف سواحل شرقی آمریکا او از مناظر گلوکستر، ماساچوست، ماربلهد، ماساچوست نقاشی های متعددی کشید هر دو این نقاشان به شیوه خود انگیخته و زنده ای دست یافتند و لور در جمع دوستان لاوسون: رابرت هنری، ویلیام گلاکن ، جان فرنچ سلون و جرج بلوز پذیرفته شد. او با این نقاشان به تناوب نمایشگاه می گذاشت ولی سرانجام نیویورک را ترک کرد تا به ماساچوست برود. از سال ۱۹۳۱–۱۹۱۹ لور در مدرسه ( به انگلیسی: Art Students League of New York ) به آموزش هنر پرداخت. او استودیویی در گلاستر بر پا کرد و و اغلب برای نقاشی به تاکستانهای نانتاکت ( به انگلیسی: Nantucket ) و مارتا ( به انگلیسی: Martha ) سفر می کرد. او به هنرجویان خود گفته است :"هنر باز̵آفرینی حالات خط، فرم و رنگ است حتی اگر من در حیاط پشتی خانه محصور باشم باز هم آنقدر تصاویر در ذهنم خواهم داشت تا وقت کشیدن آنرا نداشته باشم. هنر سپری کردن یک زمان خوب است ". لور در سال ۱۹۲۲ به عنوان داور هنری نمایشگاه هنری کارنگی ( به انگلیسی: Carnegie International klexhibition ) به سن پترزبورگ رفت. [ ۶]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفریچارد هیلی لور در۲۸ سپتامبر ۱۸۷۵ در شهر بودن استرالیای جنوبی زاده شد. او پسر آلبیون لور ( به انگلیسی: Albion W. Lever ) بود. [ ۱] لور در کلاسهای نقاشی پرینس آلفرد کالج تحت آموزش جیمز اشتون شاگردی بسیار موفق بود و بعد از اتمام کالج، آموزش های هنری خود را زیر نظر اشتون در مدرسهٔ هنر نروود ادامه داد. او در سال ۱۸۹۲ عضو امتیاز دار کلوب "ادلت ایسل " ( به انگلیسی: Adelaide Easel Club ) بود. [ ۲]
پدر بزرگ مادری او ریچارد هیلی مالک «بودن تانری» ( به انگلیسی: Bowden Tannery ) در سال ۱۸۸۲ در گذشت[ ۳] و ارثیه به جامانده برای لور کافی بود تا او برای پیشرفت حرفه نقاشی خود در سال ۱۸۹۹ سفری به انگلستان بکند. [ ۲] هیلی لور به بندر ماهیگیری و مستعمره هنری سنت ایوس، کورنوال نقل مکان کرد. شهرت این شهر به عنوان مرکز نفاشی دریایی مدیون نقاش معروف جولیوس السون بود که نقاش دریایی برجسته انگلیسی بود. [ ۴] او درسنت ایوس استودیوی مشترکی با فردریک جود وو داشت و تکنیکهای نقاشی را زیر نظر نقاشان امپرسیونیست السون و الجرنن تالمج فرا گرفت. او همچنین در سواحل دهکده های دوارننه، کنکارنو و بریتانی که در مسیر کانال مانش از سمت ایوس واقع هستند نقاشی کرد. در اواخر سال ۱۹۰۴ او به آدلاید بازگشت جاییکه مادرش به علت بیماری سل در حال مرگ بود[ ۵] در طی اقامت دوازده ماهه خود او نمایشگاه های متعددی گذاشت و نقاشی های زیادی از مناظر دریایی کشید و به آموزش هنر پرداخت. در سال ۱۹۰۶ بعد از بازگشت به اروپا او با «آیدا اسمیت گیل» ( به انگلیسی: Aida Smith Gale ) در کلیسای سنت ایوس پاریش ازدواج کرد. در سال ۱۹۰۸ او مجموعه ای از نقاشی هایی با عنوان «بیمارستان ون گوگ در هلند» را نقاشی کرد که در آن ها تأثر عمیق خود را از نقاشی های ونسان ون گوگ بیان کرده بود.
در سال ۱۹۱۱ ارنست لاوسون که نفاشی امپرسیونیست بود او را متقاعد کرد برای پیشرفت در حرفه هنریش به آمریکا برود. در سال ۱۹۱۲ لور به نیویورک رفت و در آنجا مناظری از رود هادسون ، میدان تایمز و پارک مرکزی نیویورک را نقاشی کرد. بعد از کشف سواحل شرقی آمریکا او از مناظر گلوکستر، ماساچوست، ماربلهد، ماساچوست نقاشی های متعددی کشید هر دو این نقاشان به شیوه خود انگیخته و زنده ای دست یافتند و لور در جمع دوستان لاوسون: رابرت هنری، ویلیام گلاکن ، جان فرنچ سلون و جرج بلوز پذیرفته شد. او با این نقاشان به تناوب نمایشگاه می گذاشت ولی سرانجام نیویورک را ترک کرد تا به ماساچوست برود. از سال ۱۹۳۱–۱۹۱۹ لور در مدرسه ( به انگلیسی: Art Students League of New York ) به آموزش هنر پرداخت. او استودیویی در گلاستر بر پا کرد و و اغلب برای نقاشی به تاکستانهای نانتاکت ( به انگلیسی: Nantucket ) و مارتا ( به انگلیسی: Martha ) سفر می کرد. او به هنرجویان خود گفته است :"هنر باز̵آفرینی حالات خط، فرم و رنگ است حتی اگر من در حیاط پشتی خانه محصور باشم باز هم آنقدر تصاویر در ذهنم خواهم داشت تا وقت کشیدن آنرا نداشته باشم. هنر سپری کردن یک زمان خوب است ". لور در سال ۱۹۲۲ به عنوان داور هنری نمایشگاه هنری کارنگی ( به انگلیسی: Carnegie International klexhibition ) به سن پترزبورگ رفت. [ ۶]

wiki: ریچارد هیلی لور