پیشنهادهای مهیار معصومی (١)
١
١ ماه پیش
٠
تنها مشکلی ک این اسم داره هم آوا بودنش با واژه Arse هست ک ک در لاتین ( بریتانیا - نیوزیلند - استرالیا ) به معنای �باسن� میباشد و نه از نوع مودبانش. . ...