پیشنهادهای نغمه آزادي (١)
٢٤
١ سال پیش
٠
بهره مند در انگلیسی باید کامل نوشته شود و اشتباه مینویسید درست آن این است bahrehmand لطفا اصطلاحات غلط را رواج ندهید اسامی باید درست تلفظ شوند