پاسخهای Payam Sanei (١)
١٣٩
٥
رأی
٣١٥
بازدید
در این شعر «تو» خطاب به کیست؟ «خجسته باد نام خداوند /که نیکوترین آفریدگاران است /و نام تو /که نیکوترین آفریدگانی»
١ سال پیش
٢
رأی
تو منظور خواننده شعر هست
١ سال پیش