پیشنهاد
٠

خداوند با ناشکری نعمتی از ما نمیگیره مشکل شخصی با بنده هاش نداره ، اما با ناشکری و نالیدن باعث میشه فرد افسردگی ، بیماری ، از دست دادن موقعیت شغلی ، ...